Hvor mange barn....?

Foretrekker vel egentlig å IKKE ha noen tydelig plan på hvor mange....Vi fikk tre gutter på rappen i løpet av tre år og tre måneder (inklusive ett "arbeidsuhell"...). Da regnet vi med at vi var ferdige. Men fire år etter er vi i gang igjen, og venter første attpåklatt i desember. Da er jeg fortsatt bare 33 år - og har altså omlag ti fertile år igjen. Jeg vil ikke si nå at jeg ikke kommer til å ha lyst på flere - når vi nå må kjøpe minibuss, kan vi like godt fylle den opp[:D]

hei..:)
leste gjennom alle mld..forskjellige ønsker man har..:)
da eg blei gravid med julie på snart 5 år...hadde eg samboer å me planla at me ville ha 3 stk å ikkje så stor aldersforskjell..:)...har alltid ønska meg 3 på rappen eg men alt går ikkje som man ønsker seg veit eg [;)] siden me gjekk fra kvarandre når julie var 1 år så har tiden berre gått den hehe..har hatt ein type i 2 år men visste han ikkje ville ha unger men skjedde alikavel så sitter her gravid og åleina :)...blir 2 unger 5 år forskjell å neste unge kommer vertfall ikkje før eg e blitt gift..hehe...
ville berre sei at da ikkje alltid går som man ønsker [:)]

Har tre jenter på snart 15, 6 og snart 2 år og venter nr 4 i august.

Og nå har jeg sluttet å si at det ikke blir flere... [:D]

Vi venter vår første om ca 12 dager...(20.mai).Det blir gutt....vil vente til han er ca 2-3 år og da få andremann...Vi syns det holder med 2 barn=)[:)]

ønsker meg tre stk.. har en på snart 6 og venter min andre i november.... men man får se hva tiden viser.. [;)]

Hei,hei!! Jeg fikk mitt første barn i desember. Jeg tenker om ca 3år er det vel på tide med en liten bror eller ei lita søster[:)] Jeg tror det holder med 3 barn. Jeg vil selv være ferdig før jeg er 30...

Hei du. Jeg har alltid hatt lyst på 2 barn. Nå har jeg en gutt på 2 år og er ca 8 uker på vei. Syntes at mellom 2 og 4 år er ok mellom, men det kan man aldri bestemme. Er ikke sikkert at ting klaffer.
Klem

Har en gutt som blir 4 den 22 nov. Og en jente på 9 mnd. Har alltid hatt lyst til å ha 3 barn, men nå holder det med to, så får vi se senere i tiden.[;)]

Hei ! [:)]
Jeg har to barn fra før, har nå en samboer uten egne barn. Vi kunne tenkt oss 2-3 barn sammen. Så for meg blir det 4 eller 5. (Håper jeg, da)[8|]

Hei hei...:!! Jeg venter nr 3 i okt. har jente på 8 1/2 og gutt på 2 1/2 år , min mann har 2 barn fra før, og mener at nå får det holde.! ? mmmm.....? vi får sjå da...!! Er jo bare 28 år! [:)]

Hei!
Jeg har ingen barn enda, men vi jobber med saken[;)]
Vi har vel egentlig bestemt oss for at 2 er nok for vår del, og at ca 2 år mellom bør være passe, men det er helt greit om det går mer eller mindre tid mellom dem[:)] Jeg er 23 nå, og vil helst "være ferdig" til jeg er 30, så har enda litt tid på meg heldigvis.

ORIGINAL: Star83

he,he...ble nok bare litt paff![;)]
Ønsker du så mange barn!?Mange har du nå?

Ja, selvfølgelig ønsker jeg så mange. Alle har vært godt planlagt. Og nr. 8 er i magen nå.

Oj,så gøy!!![:D]
Kan jeg få spørre om alder på de 7 første barna?
Mener jeg leste et annet sted her at du er ca 17uker på vei!?
Har du fått mage noenlunde lik tid med alle barna?
Venter 3 nå,og er spent på om magen dukker opp nå om 2uker sånn som med forrige...
Jo,lurer litt på en ting til...Ønsker dere dere fler barn etter denna!?[8D]

Mitt første barn er nå 8 mnd. og vi har tenkt å prøve igjen når hun er ca. 2 1/5. Vil ha to barn, men det kan jo tenkes at det kommer en "attpåklatt" [:D]

Hei. Jeg er nå gravid med nr 2. 13 år etter nr 1. jeg hadde ikke planlagt at det skulle ta så lang tid imellom, men men. har mistet 4 barn etter nr 1, og det er årsaken til det store avviket. Hadde planlagt 3 barn før jeg fyllte 30! og nå er jeg 37!!! gjett om vi gleder oss da[:D]

hei!
Vi skulle bare ha 3 barn, men nå venter jeg nr.4. Alderen på mine barn er fra 6-18mnd. Etter denne er det stopp[:)] Jeg har 2 fra før og samboren min 4.

Vi har lyst på 3 barn, har begge vokst opp med søskenflokk på 3! Holder på å prøve å lage nr 1 nå, spennende! [:)] Tror jeg tar test i løpet av helgen.... Klarer nesten ikke vente!

Jeg har en nydelig gutt som er nå 6 mnd. Jeg skal begynne på skole til høsten så jeg tror nr to blir vel når gutten min er 3-4 år. Jeg har lyst på tre, pappan har lyst på to vi får se....[:)]

Back
Topp