Hvor mange barn....?

jeg har 2 og det er det jeg alltid har ønsket meg.

Hvor mange barn har vi ikke bestemt noe om..

men aldersforskjellen vet jeg litt om

vi skal ikke ha 5 år mellom barna!
Leste en gang at 5åringer er de som blir mest sjalu,
og DA skjønte jeg plutselig hvorfor det hadde gått 13 år før jeg ga lillebror en orntli klem...
Nå er vi verdens beste venner, da.. men det var vondt mens det stod på!

Hei du.. jeg har en jene som blir 5 år i august. Har termin i desember med nr 2 som har en annen pappa. Syntes nå at 5 års forskjell er greit, men kan jo ik vente 5 år til vist vi bestemmer oss for enda en [:)] Så vi får se.. 3 år kansje, har en venninne som har akkutat 2 år mellom, og der er d veldig hektisk om dagen. det frister ikke. men folk er heldigvis forskjellige. [;)]

Lykke til alle sammen, og husk. ting blir egentlig skjelden som man planlegger [:D]

Godt å høre at det går fint med noen..[:D]
ønsker selv å få de litt tettere, det gjør endel ting litt enklere, men selvsagt er det mer stressende mens det står på..[8|]

vi får se.. Som noen lenger oppe kommenterte:
det blir skjelden som man planlegger [;)]

Har alltid sagt at jeg har lyst på tre barn. Har fått den første og ønsker at neste skal komme om ikke så altfor lenge.... kanskje med to års mellomrom? Like greit å få to barn i samme slengen mens kroppen likevel er ugjenkjennelig.... hehe....

Hei dere.
Jeg har en gutt på 2 år og er 14 uker på vei med nr 2. Har alltid ønsket meg to så da er mine drømmer oppfyldte. Kan jo aldri si at det ikke blir flere, men to er det jeg ønsket.

Før jeg fikk barn ville jeg ha maks to, men nå vil jeg ha maange,
minst 3, men enda fler om det bare hadde vert opp til meg,
men man må vel være fler om en slik sak[:)]

jeg har ei på 2 år og 4 mnd, og venter andre 7 okt.
Har egentlig lyst på en til etter dette svangerskapet, men mannen min har ikke det.han har to fra to tidligere forhold, hvor vi bare har kontakt med den ene av de, ei jente på 7 år.[:)]

heisann..
jeg har en gutt på 10 måneder og venter ei lita jente om ca 10 uker..blir ca et år mellom de..og har ikke tenkt til å gi meg da for vi har lyst på 3 barn..
men nå tar det nok et par tre år føre siste man kommer..orker ikke tre helt små på engang..det får holde med to..[:D]

Vi har en jente på 10 1/2 måned. Har termin med nr. 2 om 2 uker. Dette blir mest sannsynlig en gutt. Har iallfall lyst på 3 barn. Blir mest sannsynlig flere. Vi er iallfall blitt enige om at hvis det skulle bli jente denne gangen også, skal vi holde på helt til vi får en gutt også. Får se hvor mange det blir.....[;)][;)][;)]

Madeleine

Hei hei. Ser du er fra ski? Hvor langt er du på vei? Jeg er fra langhus. Er 15 uker på vei.

hei.Vi har 2 jenter.ei på 8 og ei på 5,syns at det har vert en grei aldersforskjell,di leker godt sammen ennå.Har vore frem og tilbake om vi skulla ha nr 3 og nå er jeg gravid og har termin i mars gleder oss kjempe masse.Har ikke fortalt det til jentene ennå

heisann..

Jeg venter nr to i oktober.. Førstemann fylte akkurat ni år. Dette blir samboeren min sin første, så vi har snakket om å få en til etter denne. Helst med mindre aldersforskjell enn det vi har fra før. To til tre år kanskje... Men da er det også stopp..[;)]

jeg vil ha tre barn
men ikke med mere en to år mellom hver

Back
Topp