Hvor mange barn

Jeg vil helst ha 3, men skal være mer enn fornøyd med å klare nr 2, små vi prøver på nå :)
Mannen synes 1 er topp, 2 er bonus, og 3 er i meste laget :p

Jeg vil helst ha 3, men skal være mer enn fornøyd med å klare nr 2, små vi prøver på nå :)
Mannen synes 1 er topp, 2 er bonus, og 3 er i meste laget :p
Høres litt ut som han tenker likt som min mann :hilarious: Enig! Jeg er også veldig fornøyd om vi får 2, og én i første omgang nå.. men vil veldig gjerne at de kan være minst to, så de har hverandre :) Jeg setter stor pris på min søster, så er vell det som gjør at jeg tenker litt sånn :)

Jeg har alltid sett for meg tre, han to. Men vi er egentlig fornøyde med en, etter så mange år.
Jeg har prøvd i 12 år til sommeren, men med to år pause, og ny mann. 3.5 har samboer og jeg prøvd til sommeren.

Men aller helst vil vi ha ett søsken. Men blir nok to.
Åra går også, så holder med to. Selv om jeg har sett for meg tre. Men to er perfekt det og.
En også, om veien til nummer to blir like lang. Alt er bedre enn å være barnløs veldig mye lenger.

Vi ønsker oss to, og har alltid vært veldig enige. Jeg kommer fra mine, dine, våre, hvem er egentlig hvem sine unger familie. Mannen er nest yngst av fem søsken, og synes det er i overkant mye søsken å forholde seg til:joyful:

Jeg vil gjerne ha 3, mannen sier Max 2. Nå er vi heldige som har fått 1, og om det ikke går med neste forsøk (inkl evt egg på frys) blir det med den ene vi har.

Alltid drømt om 3, men får vi en til skal jeg være mer en fornøyd. Har vi flere på frys etter det kommer vi såklart til å bruke opp de :)

Er i grunnen enige om 3 totalt, da jeg har et barn fra før, og vi vil ha 2 felles. Men kjenner jeg meg selv rett, så vil jeg nok ha nr 4 på sikt også:p en etterpå klatt:Heartred barnet mitt er 6 1/2 år nå, og jeg er endelig blitt gravid (første fersk forsøk) så termin i november, så det blir syv år i mellom. Hadde vært fint med to tette senere, evt tvillinger:Heartred:Heartred

Back
Topp