Hvor mange barn..?

Vi har ingen fra før, men jeg drømmer om 3. Mannen ønsker 2, så vi får se etterhvert hvordan det går med førstemann :) Nå er vi ikke helt unge heller, så det spørs om vi rekker 3 uten å få de for tett :)

Har to. Dette blir en siste etterpåklatt ❤️

Dette blir nr 4 :-) Har to jenter og en gutt fra før. Magefølelsen sier at dette er gutt nr 2, så det blir spennende å se ved fødselen. Denne gangen vil vi ikke vite hva det blir :-)

Her et også fjerde på tur ;)

Har tre gutter fra før, og har magefølelse på at dette blir nok en hane ;)

Glemte å skrive at jeg alltid har drømt om å få tre, så denne må sees på som en enorm bonus ;)

Har ei jente på 4,5 fra før, så dette blir nr 2. Ønsker oss muligens 3, får se hvordan det går med 3 først :D

Har en gutt på 4,5 år fra før av. Vi tar et svangerskap/fødsel av gangen, men jeg har lyst på 3 barn ;-)

Jeg har ei frøken, ønsker meg minst to barn til (gjerne 3), mens kjæresten har lyst å nøye seg med et barn til.

Har en gutt på snart 2 år, ønsker oss 4, men siden vi bruker lang tid på å bli gravid får vi ta det som det kommer :)

Ønsker meg 4, men må være glad om vi får 1. Usikker på hvor mange sambo ønsker seg, men han vil gjerne ha barn :-)

Jeg har en på snart 8. Dette bli mitt 2 å sambo sitt første. Jeg har lyst på 3 å sambo har lyst på 2. Så det passer egentlig veldig bra :)

Har ingen. Og har mange ganger tenkt at et barn er nok.

Men hvem vet, kan jo fort være jeg skifter mening etterhvert :)

Dette blir nr. 3 for meg, og et lite høyst ønsket felles kjærlighetsbarn og attpåskatt ❤️

Mann har også barn fra tidligere forhold!

Har to, ei på 2 år og ei på 10 mnd. Det blir akkurat tre barn på tre år :) Tror vi er ferdig etter dette.

Back
Topp