Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg er veldig glad I å være gravid, ønsker meg 3 barn. Men mannen ønsker 2. ( han blir mere og mere med på 3 ^^)
Så håper egentlig på jente nå, for da kan jeg prøve å overtale han, med att det hadde Vært morro med en gutt også ^^
Dette blir nr 3 og siste barn litt trist, men vi må innse at vi skal ha tid til disse barna i en veldig travel hverdag. All respekt for de som har fler
Å få gravid er en ære og skulle gjerne gjort det igjen etter dette svangerskapet. Men vi får si stopp. Dette er vårt andre IVF barn og føler oss super heldig. Prevensjon er ikke vits, men skulle det bli en til skatt tar jeg aldri abort men tviler på at det skjer
Dette er vårt fjerde barn. Men nr tre døde etter en halv time så vår tredje som forhåpentligvis blir med oss hjem... Er ferdige nå etter denne. Orker ikke et svangerskap til med så mange bekymringer pga sist gang...