Hvor mange barn...

Hvis dette går bra får vi 2 barn. En i hver hånd. I vår nærmeste familie har en 4 barn under 6 år, og de vil gjerne ha fosterbarn også. Barna der har det så godt, og mamman og pappaen er så utrolig flinke med ungene sine. Imponert over roen de alltid har. Jeg er stolt over hva jeg får til med min lille frøken, og vet hun har det kjempegodt, men jeg kan ikke se for meg at jeg hadde klart det med 4-5 barn. Godt vi er forskjellige. Gleder oss veldig til 2 barn her, men nyter også siste tiden med bare vesla.

Har lyst på 2, og dette blir nummer 2.

Dette er vårt andre barn, hans tredje, og er uten tvil vårt siste barn. Verken jeg eller han ønsker flere. Så han får sterilisere seg etter dette barnet.

Dette er vårt første barn. Han vil ha to. Jeg vil ikke "bestemme" nå hvor mange vi vil ha. Stopper når vi føler at familien er komplett :p :p

Første på vei nå, og tenker ikke på om jeg skal ha fler. Først får dette nurket komme, så ser vi hva som skjer :)
Men jeg har alltid hatt lyst på 2-3. Har bonussønn fra før, så må se om det holder med de to :p

Mitt første ❤️ mannen vil ha to. Jeg har alltid hatt lyst på en stor familie, men jeg har dessverre en MS diagnose å tenke på som jeg fikk i sommer. Selv om den ikke er veldig progressiv så er MS en uforutsigbar sykdom, så jeg tror nok egentlig det blir to på oss. To på rappen håper jeg siden jeg ikke kan ta MS-medisinene når jeg planlegger graviditet, er gravid eller under amming.

Eg har egentlig lyst på 3, mannen syns det er nok med 2... (Dette er nr 2) så vi får sjå ka framtida bringer ;)

Har egentlig sagt jeg vil ha 3:p dette er første og har hatt det helt forferdelig dette første trimestert, så kjenner jeg må vurdere det en gang til:)

Dette er nr 4 og siste :) Vi var egetlig ferdig etter 2, men så gikk åra da og vi ville ha en til...så da kunne vi likesågodt kunne få to når vi først skulle igang igjen :) Er 7 år mellom 2. og 3.

Dette er nr fire, og definitivt siste i flokken :) sambo sin nr to. Jeg så for meg tre, men så ble vi enige om denne siste. Til tider livredd :P men det kommer til å få fint, bare vi får litt søvn..

Väntar vårt andra barn nu, och det troooor jag blir de sista. Har vart och är i förfärlig form denna gång, i motsättning mot förra graviditet som var som en dröm :)

Dette er min andre svangerskap. Har lyst på 3 4 unger men denne gangen har svangerskape vore så grusomt. At eg orker ikkke tanken på å gravid igjen . hater å gå d !

Dette er nr 2, og det blir siste. Føler det holder med 2, og mannen er enig. Blir også mange år mellom første og denne, så nr 3 blir ikke aktuelt for jeg skal heller ikke ha 2 tette :P Så da ender det med at det blir over 10 år mellom eldste og evt nr 3, så nei :P

Back
Topp