Hvor mange barn...

Blir andre barn og jeg, som mange andre, liker ikke å gå gravid (og faktiskt ikke spedbarnstiden...).
Tipper derfor å dette blir også det siste :(

Jeg hadde lyst på 5 barn da jeg var mindre. Jo mer viksen jeg har blitt så har jeg helt mer og mer til 3 stk :). Men etter å være gravid, noe som jeg missliker veldig ettersom jeg også synes det var uforventa hvor dårlig form jeg ble:(, så vet jeg ikke om jeg klarer 3 runder med det her :(. Skulle ikke vært så kjipt å vært gravid!

Hadde egentlig lyst på 3, men tror vi gir oss med to om dette går bra.
De første ukene av svangerskapene har begge ganger vært preget av mye blødninger og mange ul, mye bekymring og veldig mange tårer. Går dette bra, tror jeg rett og slett ikke jeg klarer det en gang til. Dessuten synes samboeren at 2 er nok :)

Dette blir mitt andre barn. Og mest sannsynlig det siste.

...har dere lyst på? Dette er mitt andre og siste. Kunne godt hatt flere barn, men skal ALDRI være gravid igjen!

Dette er også andre og siste. Har veldig lyst på 3 men sambo sier stopp på 2.
Men er vel lov å håpe på et uhell etterpå :p

Har alltid sagt 2-3. Mannen mener 1-2, så nå når han fikk en bonusunge+spiren føler han seg fornøyd, men jeg er ikke sikker. Så vi ser hvordan dette svangerskapet går og hva vi har overskudd til, for blir fort at nestemann kommer kjapt om vi skal ha 3.

Jeg har også alltid tenkt at jeg vil ha minst 3, men har også hatt et ganske tøft svangerskap til nå og etter så lang prøving så tenker jeg også at det er mer enn nok med 2 + at mannen har vært bestemt på at 2 er nok helt fra starten av, så ser ut som at han får det som han vil :-P men man vet jo aldri:-P

Hehe :) Det tenker jeg også da. Man vet jo aldri! Kanskje blir neste svangerskap som en drøm, og da tenker jeg muligens annerledes.

Må si at jeg tviler på at vi kommer til å gå for nok et IVF-uttak. Har tre til på frys, gir oss nok når det er tomt i fryseren :)

Dette er andre. Opprinnelig plan var 3 barn. Synes sv.skap er tøft og rekner med vi får det rimelig travelt med 2 tette. Så 3 tette blir det ikke, men kanskje når jeg en gang har glemt hvordan det er å gå gravid at vi ønsker nr 3. Det får tiden vise :)

Dette er nr 2 og vi ønsker oss 3! :-) i motsetning til dei fleste her stortrivast eg me å vere gravid! ;-) men dei skal jo følgast opp og forsørgast dessa søte små så vi stopper om vi er så heldige å få 3! :-)

Dette er nr tre, og siste som kommer i denne søskenflokken..
Vi hadde egentlig bestemt oss for at vi var ferdig, men så ble det en positiv test..

Heldigvis er formen myyye bedre i dette svangerskapet enn i de to andre, så siste graviditet kan og skal nytes :)

Min samboer har lyst på tre barn og jeg to...
Siden vi nå er i gang med vårt første så tror jeg vi tar et barn om gangen og ser hvordan dette går før noen ytterligere avgjørelse tas.. ;)
Men ikke lyst på ene barn, så håper på at det blir to hvert fall. :)

Dette er nummer to og det holder egentlig for meg. Kan hende jeg ombestemmer meg en gang, men da vil jeg heller ha et fosterbarn tror jeg. Hyggelig å hjelpe et barn som trenger litt ekstra hjelp i oppveksten også!

Back
Topp