Hvor mange barn?

Dette blir nummer 4 for mannen min, og nummer 2 for meg :)
Vår felles barn er 4 år og 3 mnd

Har en gutt på 2år og 4mnd.

Har en tenåringsgutt på 14 og en jente på 3 ☺Nå er jeg gravid med nr 3. Tror nok dette blir den siste ☺

Ingen, dette blir vår første :) Men ønsker oss 3 barn(han sier 4, men jeg tenker 3) :P

Har ei jente på 4 år ( 5 i oktober)

Vi har ei jente fra før, hun går i 1. Klasse og rekker å bli sju før neste kommer :)

Har ei fra før, hun er 6 og ønsker enormt å bli storesøster!! :D

Forhåpentligvis blir dette vår første. ❤️

Mine jenter går også i 1.klasse, de fyller også 7 før denne neste kommer [emoji6]

Hehe, jeg tror ikke det. De er eneggede og sannsynligheten for 2 par eneggede er nokså liten [emoji12]

Har vært litt trist over at aldersforskjellen ble SÅ stor, ønsket ikke tette men har jo hatt lyst på flere i et par år nå. Vesla er veldig ensom her vi bor, eneste barn innenfor gå-radius er et søskenbarn på 2 år og en baby. Men jeg ser jo fordelene også da. :) hun ønsker seg veldig småsøsken. Hun kan faktisk hjelpe til litt, og hun er så stor at hun kan gjøre det meste selv osv. Tror hun blir en super storesøster :)

Jeg har en skjønn jente på snart 6 år fra før mens dette blir første barn for min samboer.

Min datter fikk jeg ved hjelp av prøverør så er fortsatt litt i sjokk at det tok tre måneder å lage denne lille spiren :-) Veldig uvirkelig dette her:-)

Back
Topp