Hvor mange barn?

Vi venter nr. 2 nå, og vi føler oss begge veldig sikre på at dette blir siste ;) Men ting kan jo endre seg etter noen år, så det er vanskelig å vite 100% :)

Jeg har 6 barn fra før og han har 4, så blir mitt syvende og hans femte, men vårt første felles :) så alt i alt vil vi ha en gjeng på 11 barn :hilarious: haha hørte no hvor voldsomt det høres ut ;) men vi gleder oss begge to :smiley-bounce016
Wow! Hvordan er alderen på barn fordelt? :) fantastisk med så stor familie!

Har 1 og venter nr 2 ☺ blir ikke flere her.

Dette er 1. barnet til oss begge :) jeg har alltid sett for meg 2 :) Men vi får se hva vi tenker etterhvert, når vi har fått prøvd ut hva dette egentlig innebærer ;):p

Jeg har 6 barn fra før og han har 4, så blir mitt syvende og hans femte, men vårt første felles :) så alt i alt vil vi ha en gjeng på 11 barn :hilarious: haha hørte no hvor voldsomt det høres ut ;) men vi gleder oss begge to :smiley-bounce016

Oi, såpass ;D All respekt! :D

Wow! Hvordan er alderen på barn fordelt? :) fantastisk med så stor familie!
Heldigvis har vi jevngamle barn. De to minste jentene våre er 5 og 6 år gamle de to eldste guttene våre er 21 og 22 år gamle og de i mellom er to på10, de neste er 12, 13, ,14 og 16 :) tre jenter og syv gutter :joyful:

Vi har 3 og venter nr 4:) og nå blir det ikke flere:joyful:

Dette er første, vil ha minst ett til. Derimot suklle jeg få egg på frys ved neste klaff, kommer jeg ikke til å kaste det :)

Venter vår første - har lyst på hvertfall en til, utover det får vi se det an :)

Jeg har ei fra før. Dette er hans første å han har fått trumfet igjennom at vi må ha ihvertfall 3 til sammen. :p

Dette blir vår 3. og det blir nok siste :)

I utgangspunktet ønsket jeg meg 3-5 barn, godt med en liten flokk :)
Men kroppen min har det virkelig ikke godt med å gå gravid, og vi trengte to år på å fordøye det første svangerskapet :p Hadde en heftig opplevelse med svangerskapsforgiftning og hellp-syndrom rett etter fødsel.

Nå er jeg endelig gravid med nr 2, nesten tre år etter første :) Det blir to, og jeg skal nyte hver dag med de <3 frem til de flytter ut om 20 års tid :p

Back
Topp