Hvor mange barn?

Rakel

Glad i forumet
Hvor mange barn har dere lyst på?

Jeg har tre gutter nå. Har alltid tenkt at det var tre barn jeg skulle ha, men nå er det litt vemodig å tenke på at jeg aldri skal være gravid igjen[:(]

Jeg har tre nå og det er jeg strålende fornøyd med. Tror ikke det blir flere nei selv om man aldri skal si aldri [;)]

Har en nå, skal i hvertfall ha 2, kanskje 3... Vi får se[:)]

ønsker meg en til..hadde vert morro med en av hvert og[;)][:)]

Har lyst på 3, men saboeren har ei datter fra før så han sier d blir max en til....[:(][:D]

jeg vil ha tre barn, samb vil ha to... så da får vi se da [:D]

Jeg har alltid ønsket meg 3 barn, men jeg vet ikke. Har nå 2. Men det er vel sambo som på en måte stopper det. Han blir nå 33 år, og han vil ikk bli en så altfor gammel far.Han tenker det at han er over 50 når de flytter ut. Jeg kan jo forstå han, men kan jo være han ombetsemmer seg. Jeg blir 27, så for meg kunne vi fått 3.

Jeg har alltid tenkt meg to barn, men så fikk jeg det på en gang nå, så da håper jeg på i hvertfall ett barn til. Det blir riktignok ikke enda.

Vel...har alltid ønsket 2 eller 4[:D] Er nemlig 4 søsken i min del av familien og 5 på samboers...men får se hva det blir til[;)]

Kunne tenkt meg 2[:D] 

Jeg håper vi klarer å få minst 1 barn til, så får vi heller se det an etterhvert...[:)]

Har to tette no, så det blir nok en stund før det blir en til hvis vi i det hele tatt får fler!!! [:D]

Jeg har 3, i en alder av 22 år:)
Ikke flere barn her på en god stund ihvertfall.

Har alltid sagt tre både jeg og sambo men nå er vi enig om to. Kanskje en attpåklatt[:D]hvem vet[:D]

Har 2 nå, og det holder. Ønsker ikke flere barn, har en av hver.

[:)][:)][:)][:)][:)][:)]

jeg har to gutter nå,går for jenta om ett par år!!!!

vet ikke helt ikke heeeeeeelt ennå, sambo vil ha fler. vi får se det hele ann =) kan jo hende jeg ombestemmer meg om noen år, for egentlig ønsket jeg meg to. hadde jo vært greit med en jesper og jonathan også ;P eller en sofie =)
jeg vet ikke fordi jeg lurer på om en er veldig greit =)

Back
Topp