Hvor mange barn?

Her er barn nr 5 på vei 

Siste lille skatt i magen- 5 barn, helt perfekt <3

jeg ønsker kanskje 3 :) nummer to på vei :)

Det har vi faktisk aldri diskutert, da mini i magen ikke var planlagt 

Men vi skal iallefall ha to, det er vi enige om. Kanskje 3? 

Nr 2 på vei nå og tror vi er fornøyd med det. Har en veldig aktiv gutt nå så blir det enn sånn propell til så tror jeg ihvertfall det er mer enn bra med 2

2 passer bra her. 
Første er på vei =) 

Jeg var veldig fornøyd med 2.... men nå er nr. 4 på vei ;-) 

Jeg vil ha 3 barn!! Håper på en blanding av gutter og jenter, men sånt kan en jo ikke bestille

I utgangspunktet bare en. Så ble det en til, delvis planlagt. Det holder i bøtter og spann. Skal ha tid, økonomi og overskudd til de også etterhvert som de vokser til. Opp til hver enkelt det. Dessuten kan ikke kroppen min dette med å gå gravid, ei heller å føde. 

En ting er hva VI ønsker oss, men hva ønsker mannen? 

Jeg har alltid ønsket meg tre, og nå er nr tre på vei! Mannen ønsket i utgangspunktet bare to...

Her kommer 4 "mann" og blir helt sikkert den siste. Vi har da 6 barn til sammen med mini i magen. Hvor eldste er 20 år. Min mann er 13 år eldre en meg :)

Har hatt ett ønske om 2, har ei jente på 4 år og venter nå nr 2 og 3 :D Så da blei det brått 3 istede Men det blir de siste for min del :)

Ønsker meg 3, har nr 2 i magen og siden sambo har en fra før blir d dessverre ikke flere sv.skap på meg. Så d er bare å nyte dette fullt og helt:-) for han er 3 nok, fyller baksete og huset vi har nå:-) de skal følges opp i mange mange år fremover og gleder meg til babys blir født og snuppa har noen sammen med seg hver eneste dag:-)

Back
Topp