Hvor mange barn?

~Blikk~

Elsker forumet
Hvor mange barn ønsker dere dere??

Ønsker oss 2 :-) Ferdig etter denne gangen !!

Muligens 3. Må sjå om denne jenta blir like snill som storesøster

4. Men får se hva jeg mener etter nummer tre er blitt født:)

2 barn, nr 1 på vei :D

2 eller 3. Spørs hvordan barseltiden arter seg og psyken min oppfører seg fremover. Akuratt nå hadde det vært nok med hun vi har for min del, men det vil nok forandre seg.

Mange! :-D Ser for meg 4-5.. Men er veldig forberedt på å ta det som det kommer. Det som føles rett nå, trenger ikke gjøre det om noen år :)

2 eller 3 er tanken i utgangspunktet :) 

Tar et barn av gangen og ser hvor vi ender! Det er nummer to som er i magen nå... 

Jeg er 23 år, pappan er 27 år, vi er unge! kanskje vi føler oss ferdig med to, kanskje vi vil ha nummer 3, kanskje vi tar to nå og vil ha flere barn senere, hvem vet :) Vi tar det som det kommer og hvordan det passer oss :) 

Jeg leker også en del med tanken om å kanskje bli fosterforeldre siden, eller beredskapshjem :) Men hvis det blir noe av, blir det uansett ikke før de barna vi har nå (datteren vår på 1.5 og den lille i magen) er en del eldre 

Veldig glad i barn men også veldig bevisst på at barn trenger mye tid, oppmerksomhet, og ikke minst at det koster en del :) 

3:D andremann på vei

3:D andremann på vei

Tre, så dette er herved mitt siste svangerskap! Og jeg er faktisk utrolig letta over tanken, for mine er ganske tunge ;) Men da har jeg faktisk fått de barna vi har ønsket oss hele veien. ;)

Jeg har alltid sagt minst tre, og helst tre tette. Nå skulle jeg se det an etter nummer to, det kunne jo bli helt krise i hjemmet, de krever jo oppfølging også.

Nå får jeg plutselig tre i løpet av ca 17 mnd, så noen tar visst ønskene mine SVÆRT bokstavelig: ) Det kommer jo til å bli veldig mye jobb i årene fremover, men jeg utelukker likevel ikke at det kommer en til om noen år, er jo fortsatt relativt ung (26).  

jeg er snart 27, og mannen min er 38år. Er nummer 4 på vei nå. Får se om det blir aktuelt med en til om noen år, men tviler på det :-) Barna mine er 5,7 og 8år gamle.

Jeg vil ha 3, men sambo mener det holder med 2. Så vi får se om jeg klarer å overtale han etterhvert ;-)

1 barn,men det er for seint nå... Nå er nr 2 i vente 
Men blir dette en fin tur og alt går bra frister det med 3!

Ønske er 3 barn, venter nr 2 nå. Så får vi se hvordan det blir. Kan godt hende at det blir 2.

Vi snakker mye om nr 3, men tror vi skal smake litt på å være 2 barns foreldre før vi bestemmer oss:-)

egentlig 4.. men er usikker på om jeg vil være gravid flere ganger.. så får bare vente å se :)

Back
Topp