Hvor mange barn?

Delightful

Forelsket i forumet
Har du? Og hva mener du er det perfekte antallet barn?
er 3 barn veldig mye mer enn 2, synes du?

Jeg har to barn selv, og har to bonus barn (som bare er her annehver helg). Ett barn til vil være perfekt for meg (oss) Så derfor prøver vi på ett barn til, og da er det stopp for min del [:)]

Jeg har to, snart tre. har hørt at overgangen fra to til tre ikke er så merkbar.

Jeg vil ha fler etterhvert. Men tre små tror jeg er et fint antall=)

Her skal det ventes hvertfall 7 år før noen flere barn får komme i hus.

jeg har 3 barn, og venter nr 4 om 4-6 uker. Og det er absolutt nok[:)] Men også helt perfekt[:D]

Vi har 3, og det er mer enn nok (for oss).. Overgangen fra 2 til 3 var mye større enn forventet, men det kommer jo sikkert litt an på barnet..

Vi har 2, en planlagt og en atpåkladd.. [:D]  Men nå kjenner jeg at jeg skulle ønske vi valgte å få 3 da vi enda var unge [8D] blir ikke flere nå!!!

Venter nummer 2 nå[:)]
Før så syns eg det perfekte tallet for meg var 3 unger, men nå syns eg 2 er nok [:)]
Nå som vi har fått en av hver så er vi strålende fornøyd med kjernefamilien vår med pusekatten[:D]

Har nå to, spent å se med 3...[8D] Litt sent å snu nå[:-]

Men har fått høre av familie at unga mine er hel bhg avd...[:-][8D] Hver for seg er de rolige og snille, men sammen[:o]

Jeg har en sønn. Vil gjerne ha to max tre (tilsammen, ikke i tilleg) mormor hadde åtte og jeg har ikke planer om å følge i hennesfotspor

Har 2 venter nr 3. Så er det nok stopp her i gården[:D]
De skal opp å frem i denne verden[:D]

har en venter nr2 og det tror jeg er nok.. hehe.. men kommer det en 3mann om 5-6 år så er det koslig altså.. men per i dag er det perfekt med 2[;)]

Har 1, men vil nok ha nr. 2 ganske snart ja[:D]
2 holder for meg foreløbig, men skulle nr. 3 komme, så er den hjertelig velkommen[:D]

har 2, venter nr 3 nå. etter det er det stopp. syns 3 er et perfekt antall barn for oss[:)]

Back
Topp