Hvor mange barn???

nitalita

Gift med forumet
Hvor mange barn har dere her inne eller hvor mange har dere tenkt til å ha? Og hva syns dere er passende aldersforskjell mellom barna?

Selv fikk vi vår første 12.juli,og vi er værtfall enige om at hun ikke skal være enebarn..så vi kommer nok til å begynne å prøve igjen om et års tid..

Bare nyyyyt den siste tiden! Min kom på termin så jeg var heldig sånn sett da,slapp å vente liksom[:D]

Har du vært til legen da? Var litt morro til oss for vi var hos legen onsdag før termin (den var tirsdag) og legen spurte om hu skulle sette opp time den påfølgende uka så vi sa ja. Og da sa hun at jeg komm ikke til å komme. Så hu kjente sikkert at noe var igang. Så den mandagen kontaktet vi føden for jeg hadde rier og da viste det srg at jeg hadde hatt vannagang i 2 dager allerede[:D]
Så de satte igang fødselen dagen etter på termin!!

Lykke til værtfall[:D]

Lykke til klemmer..

Vi venter vårt første , og det blir bare det.

Ja det blir det, men det har litt med alderen til samboer å gjøre også...

venter min første, vil nok ha fler men er så ung så d blir nok god stund til...[:)]

Tror vi bare skal ha en. Hvertfall det jeg har lyst på! Men nå har samboeren min 2 fra før, så han/hun blir ikke alene!

Jeg har to..men litt over to år i mellom. Akkurat nå føler jeg det holder....men skal ikke se bort i fra at det kommer en til[;)]

Venter vårt første barn no, satser å fylle på med to til innen 5-6 år er gått. Både eg og samboer er en av tre søsken. Så derfor er det liksom naturlig for oss å få tre!

Heisann,jeg fikk mitt første barn 5 oktober 05. Kunne gjerne tenke meg flere om noen år.

Ja.....jeg er 19 1/2 jeg da, samboeren min er 29 år så vi har ikke hast vi heller egentlig. Men vi syns det er greit at det ikke er så stor aldersforskjell mellom barna,sånn at di kan passe litt på hverandre når di blir eldre. Pluss at vi kan ha et kjærlighetsliv og da[:)]

Jeg er litt svak for sånne atpåklatter jeg ja...hehe.. To barn er passende liksom som det er et par-tre år mellom..og vips en 6-10 år senere kommer det en liten en til[:D]

Venter vår tredje og siste![;)] Mellom de to første er det 16mnd, nå blir det 3år og 4mnd siden sist. De to første er tett og har stor glede av det nå.

Back
Topp