Hvor mange barn vil du ha?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
2. Begge er fornøyde med de to vi har

4 eller 5... Vi er heldigvis enige;)

Vi vil begge ha 3 eller 4 barn, men må si oss fornøyde med 2 barn.

Jeg har alltid villet ha tre, mannen har alltid tenkt seg to. Så ville jeg bare ha en, han ville fremdeles ha to men var ok med bare ett også. Så ville jeg ha en til, men ombestemte meg igjen og han lot meg velge og slik ble overbevist om at ett barn var det riktige. Så ombestemte jeg meg og ville ha en til, men han ville ikke. Nå har han sterilisert seg og vi begge vet at det beste er å stoppe nå, men ønske om baby igjen har jeg absolutt fremdeles.

Vi har tilsammen 4, kun minsten er vår begges.. Usikre på om vi er ferdige eller om vi ønsker oss ett felles barn til..

2 barn holder for oss, vi er veldig enige ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg vet ikke. Jeg ville i utgangspunktet ikke ha barn, men ga sambo beskjed om at hvis det først skjedde et uhell skulle jeg ikke bare ha én. Jeg har vokst opp med veldig mange søsken, og spesielt etter at vi ble voksne har dette vært veldig verdifullt. Sambo har en eldre bror, og de har nesten ikke kontakt, så han ser ikke poenget med søsken.

Får se etter nr. 2. Sambo vil ikke ha flere enn to, jeg tar det litt mer som det kommer. De skal tross alt betales for, og følges opp og, jo flere man har jo mer utfordrende blir det.

Vi har 1 på vei nå, og jeg har sagt at skal Påsan få en lillebror eller søster får det være i form av en ponni eller hund :shifty: Kanskje jeg ombestemmer meg etter at jeg har fått graviditeten på avstand og bare har kost meg med småtassen.

Faren er sterkt uenig i ponni, og hund, og tror han innerst inne kunne tenkt seg en liten prinsesse også. Uansett vanskelig å si når det nærmeste vi har kommet foreldrerollen er katten til nå ;)

2 syntes jeg høres fint ut :) kommer det én etterpåkladd så vil jeg ha 2 etterpåkladder. Syntes det er godt å ha søsken nesten like gamle.

Men får se om 10-15år hva det ble :p venter jo bare første nå :)

Back
Topp