Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det mye trøbbel/ubehag i graviditetene eller er det fordi barna er så krevende?Før jeg fikk første tenkte jeg 3-4, etter første tenkte jeg maks 3. Nå er jeg gravid med nr 2, og dette blir definitivt siste! Jeg klarer ikke en graviditet til
Før jeg fikk første tenkte jeg 3-4, etter første tenkte jeg maks 3. Nå er jeg gravid med nr 2, og dette blir definitivt siste! Jeg klarer ikke en graviditet til
Jeg er veldig usikker på om jeg skal gjøre dette igjen eller ikke.
Dette blir min første og er jo 31...., så må nesten se hvordan det går og se om jeg ønsker flere.
Kan jo hende jeg finner meg en mann om noen år og da endrer jo ting seg.
Nå er dette en planlagt graviditet aleine. Vet jo ikke hva jeg går til, så veldig vanskelig å vite om man kanskje føler det holder med én
Er det mye trøbbel/ubehag i graviditetene eller er det fordi barna er så krevende?
Spør fordi jeg er nysgjerrig og ikke har peiling på hva jeg går til
Jepp! Veldig dårlig begge gangene, men går helt klart mer innpå meg denne gangen. Sist var jeg alene, og det gikk ikke utover noen at jeg var så dårlig liksom. Nå føler jeg meg som verdens værste mamma og kjæreste som ikke har overskudd til noe som helst Så vil ikke sette noen av oss i denne situasjonen igjen, for å si det sånn.Blir du veldig dårlig?
Jeg sliter også med formen og gjorde det med første også og kjenner at det er mye tyngre og krevende denne gangen når man har et barn å ta seg av i tillegg til seg selv. Så hadde nok holdt med 2 barn uansett for oss
Huff. Ja skjønner godt at det holder med to da. Jeg har også tenkt på dette med fosterhjem. Er mange barn som sliter der ute og trenger et trygt og stabilt hjem.Med første så var det nok krevende unge som gjor at jeg gikk fra 4-3 iallefall. På et tidspunkt tenkte jeg til og med at jeg ikke skulle ha flere enn henne. Men det gikk seg til etterhvert Nå er det graviditetene som er avgjørende. Jeg hadde helt glemt hvor ille det var med nr. 1, og kommer ikke til å sette kroppen min i denne situasjonen igjen om det kan unngås.
Samboeren er også veldig enig i at 2 er nok, så sier oss fornøyd med det vi er unge enda også, så om «behovet» for enda et barn melder seg med årene, så er tenker jeg fosterhjem er en veldig fin mulighet
Nei det er helt sant!Er jo vanskelig å vite hvordan det går, er jo så individuelt ja
Vi hadde en veldig lett baby som sov masse ok g fikk gode vaner og rutiner veldig tidlig, så kunne fint klart 2 som han alene, men er jo ingen garanti for at neste blir sånn