Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har alltid tenkt 2, maks 3.
Nå fikk jeg første det året jeg fylte 35. Er nå gravid med nr 2, og fyller 37 i år. Så her blir det stopp nå.
Blir sambo sin 5'te.
Har nr 3 på vei og nå blir det helt stopp..
Ville egentlig bare ha de 2 jeg allerede har, men fant meg en type uten barn og vi ønsket ett barn sammen også
Dette er mitt 2.barn, samboers 3. Første vi får sammen, det er stas! [emoji4] Men det blir stopp etter denne, dette blir en skikkelig attpåklatt [emoji1]
Vi har alltid pratet om at vi vil ha 3, vi har ingen fra før så dette blir første.. Etter vi begynte å prøve i januar, har jeg fått for meg at jeg vil ha 4 stk.. Men tror vi starter med en i gangen(to om det blir tvillinger), da vi ikke helt vet hva vi går til! Men en stor familie, det ønsker vi <3
Dette blir nr 2 og tror det holder snakket litt om at HVIS vi skal ha tre kommer den evt neste iløpet av de neste par årene, vi er 22 og 27 så greit å bli ferdig tidlig når vi nå alikevel var så unge da vi fikk nummer 1