Hvor mange barn vil dere ha totalt?

Det holder med to.

Dette blir nr 2 og flere blir det ikke :)

Har alltid tenkt 2, maks 3.
Nå fikk jeg første det året jeg fylte 35. Er nå gravid med nr 2, og fyller 37 i år. Så her blir det stopp nå.
Blir sambo sin 5'te.

Ønsker 2 egne. Dette er første. Sambo har ei fra før :)

holder med 2, mest fordi jeg ikke har godt av å være gravid.. Men klart, kommer det 2 i slengen så er det helt greit :-)

Dette er vårt tredje og tror vi har nok[emoji85] Har aldri bært så dårlig som jeg er nå

Har nr 3 på vei og nå blir det helt stopp..
Ville egentlig bare ha de 2 jeg allerede har, men fant meg en type uten barn og vi ønsket ett barn sammen også:)

Dette er mitt 2.barn, samboers 3. Første vi får sammen, det er stas! [emoji4] Men det blir stopp etter denne, dette blir en skikkelig attpåklatt [emoji1]

Første gang jeg er gravid nå, men vi tenker at vi vil ha 2 eller 3 totalt [emoji4]

• Liker
Reactions: B89
Vi har alltid pratet om at vi vil ha 3, vi har ingen fra før så dette blir første.. Etter vi begynte å prøve i januar, har jeg fått for meg at jeg vil ha 4 stk.. Men tror vi starter med en i gangen(to om det blir tvillinger), da vi ikke helt vet hva vi går til! Men en stor familie, det ønsker vi <3

Vi er gravid med første nå, så får vi se hvordan det går først. Men vi har snakket om 2-3 stykker.

Dette blir nr 2 og tror det holder :) snakket litt om at HVIS vi skal ha tre kommer den evt neste iløpet av de neste par årene, vi er 22 og 27 så greit å bli ferdig tidlig når vi nå alikevel var så unge da vi fikk nummer 1 :)

Back
Topp