Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
[:D]Har to sønner. En på litt over tre år,og en på litt over 16 år(helbrødre[:)]). Vi ønsket oss to barn,men det tok tid før nr.2 kom[;)]. Så her i huset blir det ikke fler barn,to enebarn er nok.[8D]
Jeg har alltid ønsket meg mange barn. Men jeg har ikke hatt så lett for å bli gravid, å nå har jo alderen begynnt å hale innpå. Men jeg har fått 3 herlige jenter, og ei stedatter og en stesønn. Så jeg er jo ganske fornøyd da[:D]
Har 3, og vil ha bare 3.
Hva som skjer om maaaange år aner jeg ikke. Men sambo nekter å få flere. Tror nok ikke vi vil gåtilbake til småbarnstiden når alle endelig en dag blir skoleklar heller..
Jeg har 1 jente, og har alltid drømt om mange barn, men ville gjerne hatt i hvertfall 3. Men jeg er veldig heldig hvis jeg ender opp med 2, med denne dritt kroppen [8|][:)]
Jeg har 1 bitteliten en i magen[:D] Ønsker meg maaange barn jeg, så mange jeg kan få og har anledning til å ta meg av... Gubben sier han ønsker seg 6 stk! hehe... Vi får se, vi får se! Nytter ikke planlegge det enda...