Hvor mange barn har du?

• Trådstarter Trådstarter FrkOtilie
  • Opprettet Opprettet
Har 1, vil ha 3[:)]

Har tre barn, og ønsker meg en til, men det kan la seg vente minst 5-6 år fram i tid [:)]

Har 2 stykker, holder egentlig masse. Men vi får se om det blir en til[;)]

Jeg har fått de 3 barna jeg har ønsket - så her blir det ikke flere[;)]

Har to på vei[:)] Ønsker meg tre barn, så når disse to er to-tre år tenker jeg det er greit å prøve på siste[:)]

[:D]Har to sønner. En på litt over tre år,og en på litt over 16 år(helbrødre[:)]). Vi ønsket oss to barn,men det tok tid før nr.2 kom[;)]. Så her i huset blir det ikke fler barn,to enebarn er nok.[8D]

Har 2 jenter. Ønsker å adoptere en til, men det er jo ikke bare bare[;)]

Alltid sett for meg 2...

Har 2+bonusdatter....
Og fysisk holder det i MASSEVIS..
Blir ikke flere heller!

Men elsket og gå gravid og kunne GJERNE tenkt meg og føde 10 ganger til!

Jeg har alltid ønsket meg mange barn. Men jeg har ikke hatt så lett for å bli gravid, å nå har jo alderen begynnt å hale innpå. Men jeg har fått 3 herlige jenter, og ei stedatter og en stesønn. Så jeg er jo ganske fornøyd da[:D]

Har 3, og vil ha bare 3.
Hva som skjer om maaaange år aner jeg ikke. Men sambo nekter å få flere. Tror nok ikke vi vil gåtilbake til småbarnstiden når alle endelig en dag blir skoleklar heller..

Jeg har 1 jente, og har alltid drømt om mange barn, men ville gjerne hatt i hvertfall 3. Men jeg er veldig heldig hvis jeg ender opp med 2, med denne dritt kroppen [8|][:)]

Jeg har 7 barn, og er nå så heldig har fått et barnebarn en nydelig gutt som ble født 010909

Jeg har 2 nå og mulig jeg vil ha 1 til.. vi får se [;)]

ORIGINAL: Skreppa med leppa

Har 2.. Det holder i bøtter og spann!

Jeg har 1 bitteliten en i magen[:D] Ønsker meg maaange barn jeg, så mange jeg kan få og har anledning til å ta meg av... Gubben sier han ønsker seg 6 stk! hehe... Vi får se, vi får se! Nytter ikke planlegge det enda...

Back
Topp