Hvor mange barn har du?

• Trådstarter Trådstarter FrkOtilie
  • Opprettet Opprettet
F

FrkOtilie

Guest
Og hvor mange barn vil du ha`?

Da jeg var yngre så jeg alltid for meg at jeg skulle få to barn,
men nå har jeg 4 små + ei stedatter[:)] (og utelukker ikke, selv om det er lite sannsynlig, at
det kan komme en til om noen år[:-])

har ei på 10 mndr, gravid med nr 2.. ønsker meg 4 men litt lenger mellomrom mellom de 2 siste hehe.. 

Venter nr 3[:D]

har 3 en gutt på 9, jente på 8 og jente på 8 mndr [:)]

Lyst på ihvertfall 1 til, kaaaaanskje 2. Men starter ikke prøving på neste før om 3 år. Orker ikke to tette små en gang til [&:]

Har 3 barn, to jenter og en gutt. Planlegger ikke noen fler for å si det sånn, men man vet jo aldri hva som skjer om noen år....

Har 3 å det for nok bli med det i min alder[:D]

tenkte jeg skulle ha 1 el 2,men nå har jeg 3 stk[:D] Alexander snart 8år, Amalie 5 1/2år og Angelica 2 1/2år [:)]

Har tre, vi har lyst på en til...

Men det er forsåvidt ikke opp til oss hvor mange barn vi får, men Gud.

Har et og er gravid med nr to, og da sier vi stopp[:)]

Har 2 og venter nr 3 nå ganske snart.[:)]
Når nr 3 er kommet så er det stopp. Holder med 3.[:)]

Har 4[:)] Planen var to, men sånn ble det altså ikke[;)][:)][:D]
....men nå er det stopp[:)]

jeg har 2 jenter... ei på 10 år og ei på snart 5mnder...
har alltid sagt at jeg vil ha minimumm 2 og max3, så nå er jeg egentlig ferdig[:)]

Jeg ønsket meg aldri barn før, drev med hunder på heltid, og det var unger nok [8D]

Men da jeg ble sammen mannen min ble vi enige om en! [:D] Nå har vi fått atpåkladden (velkommen, men laangt ifra planlagt) og jeg
kunne faktisk tenkt meg enda en, hadde jeg vært yngre [8|][8D]   Men så sant det ikke skjer enda et "uhell" så er det stopp [:D]

Har en ute og en på vei.

Vi vil ha en til med tid og stunder, men blir ikke helt med det første.

Har 1...og kommer ikke til å få nr to på maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaange år enda...passer meg fint..
Skal IKKE  ha mer enn 2..

Vi har en og prøver på en til. Jeg ønsker muligens enda en etter det, 3 tilsammen, men mannen min syns det holer med 2, og det respekterer jeg så da blir det med det.

Venter nr 1, men troor jeg vil ha en til litt senere[:)]

Har 2 pluss en stedatter. Ønsker meg en til om noen år. Vil ha en attpåklatt [:D]

Back
Topp