Hvor mange barn har du og hvor mange barn planlegger du å få?

Tre muskuterer

Lykkelig!
Ja det lurer jeg på.

Vi har 3 stk.
Planla 2 og fikk en som bonus overraskelse.
Nå planlegger vi muligens 1 til så da får vi 4.

Vi har to. Vil ikke ha flere enn det vi har nå.

Jeg har en og 15 dager til termin med nummer 2. Tenker i utgangspunktet en til siden min samboer har et stort ønske om det, men vi får se hvordan det blir med to først.... ;-)

Jeg ville i utgangspunktet bare ha en. Men så var det så koselig at jeg ville ha en til:P Men da var jeg absolutt ferdig!
Meeeen så møtte jeg en ny mann og ombestemte meg og ville ha enda en:D Så nå håper vi 3. mann blir i magen her nå i 9 mnd. DA er jeg ferdig, troooor vi;)

#Happyface fra appen#

Har en på vei, og tiden vil vise om det blir en til. Ser ikke for meg at vi vil ha mer enn 2 i hvert fall.

Eg har alltid ønska meg 2 eller 3, mannen sa max 2.
Jentungen e 4 og minien ser dagens lys innen ein måne :P Då e da stopp visstnok ;)

Alltid ønsket meg minimum tre, gjerne flere. Nummer to ligger i magen og skal ut om få uker :)
Tenker at det er lurt å se at vi klarer å ta oss av de vi har før vi får flere, så har ikke noe fast antall jeg "SKAL" ha.. men håper det blir to-tre til om vi klarer det :)

Vi har 1 i sammen og samboern har 1 i fra før :) Vi vil ha hvertfall 1 til :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg hadde to, han hadde en, sammen fikk vi en, så nå har vi totalt fire, og er ikke helt sikre på om vi er ferdige :)

Har en, ønsker oss en til. :)

Har ei, venter tvillinger. Så det blir tre, og holder i mer enn massevis !!

Har 2, 1 til på vei, og det stemmer bra med at jeg alltid har ønsket meg 3:)

TuMmY LoVe

Har to. Har lyst på eitt til med tid og stunder. Kanskje.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Har 2, gravid med nr3 og tror vi vil ha 4 :)

To gutteklumper født 08&13 og lillelillebror termin 02.12.14 ❤️

Har ett barn, vil ha to.

Venter vår første nå, og vil ihvertfall ha en til kanskje to til Hehe.

Sent from my iPhone using BV Forum

Har 3 :) Jeg ville ha 3, men mannen ville ha 2. Før vi rakk å evt. tenke på å planlegge nr 3 så var han på vei :P

3 holder med mine svangerskap.. :O

Back
Topp