Hvor mange barn har du fra før?

Hvor tette er de? :happy:

Skulle gjerne hatt 3 tette selv, men yngste på 3,5 har et temperament av en annen verden. Nr 3 ble dermed nøye vurdert om skulle eksistere. Vi krysser fingrene for at han på 3,5 er litt mer moden om 9 mnd :jimlad: Mine blir da 6,5år og ca 4 år ved termin.
Når baby er født har jeg tre stk under 3,5.. alle på forskjellige kull:nailbiting:

Når baby er født har jeg tre stk under 3,5.. alle på forskjellige kull:nailbiting:
Wow! Er nok heftig noen år, men så heldige de er som får så tette lekekamerater :Heartpink :D Og godt å bli ferdig med småbarn og bleieskift. Blir litt hardt å starte på nytt igjen etter 4år kjenner jeg.. :wacky:

Dette blir barn #2 og første mann er 12 mnd :)

Blir vårt tredje barn! Har to gutter fra før, en på 2,5 år, og en på 12-13 mnd. Blir spennende med så tette barn, håper alt går fint

Har 4 barn :Heartred Gutt født i april 2016. Jente født i april 2017. Jente født i august 2020 og englejente født i november 2022.

Dette er vårt 3. Barn. Overhode ikkje planlagt. Fremdeles i sjokk og veit ikkje helt om eg er glad eller ikkje. Vi har 2 barn med hver sine utfordringer i hverdagen. Så dette her var ikkje helt slik. I så det for oss at 2023 slukke starte. Vi har ei jente 2013 og ein gutt i 2016. Så 10 og 7 år gamle når lille kommer til verden

Dette blir vårt 2 felles barn, vårt første felles er 13 mnd.
Ellers har jeg ei på 14år og han en på 13år og en på 7år

Dette blir nr. 3. Vi har en gutt på 13 og ei jente på 11 fra før, så dette blir en attpåklatt :Heartpink

Her kommer nr 4. Fra en til to, og fra to til tre gikk forsåvidt knirkefritt. Er 7år mellom de 2 første og 6år mellom mellomste og sistemann så jeg har ikke følt så mye på stress og kaos egentlig. Nå blir minstemann akkurat 3år på termindato så blir spennende med litt tettere barn :)

Back
Topp