Hvor mange barn har du fra før?

Lila93

Flørter med forumet
Dette blir vårt andre barn, og er veldig spent på overgangen fra 1 til 2! Noen som har erfaringer rundt det? :)

Fant ut i morges at vi venter vårt tredje barn om alt går bra. Synes det gikk fint fra 1 til 2 selv om nr 2 skrek hele første året og nr 1 fortsatt ikke sov på natta. Jeg begynte riktignok å selge alt av barneklær for at jeg aldri skulle ha et barn til da det sto på som verst med skrikinga. Så noe har jeg kanskje fortrengt :hilarious:

Nr 1 er snart 6 år og nr 2 er 3,5. Spent på hvordan der blir med nr 3. Mannen jobber på sjøen så jeg er mye alene hjemme med de :p

Fant ut i morges at vi venter vårt tredje barn om alt går bra. Synes det gikk fint fra 1 til 2 selv om nr 2 skrek hele første året og nr 1 fortsatt ikke sov på natta. Jeg begynte riktignok å selge alt av barneklær for at jeg aldri skulle ha et barn til da det sto på som verst med skrikinga. Så noe har jeg kanskje fortrengt :hilarious:

Nr 1 er snart 6 år og nr 2 er 3,5. Spent på hvordan der blir med nr 3. Mannen jobber på sjøen så jeg er mye alene hjemme med de :p
Wow! :D Gratulerer så masse:D

Barn nr3 på vei her. Veldig veldig spent med så tette barn :angelic:
Hvor tette er de? :happy:

Skulle gjerne hatt 3 tette selv, men yngste på 3,5 har et temperament av en annen verden. Nr 3 ble dermed nøye vurdert om skulle eksistere. Vi krysser fingrene for at han på 3,5 er litt mer moden om 9 mnd :jimlad: Mine blir da 6,5år og ca 4 år ved termin.

Back
Topp