Hvor mange barn har dere?

Den originale fra babyverden :happy:
Har ikke hørt om noe ballongbabygruppe.

Da er vi i samme gruppe :woot: Jeg har snappen 15 oktober så da vet du nok hvem jeg er ;)

Ballongbaby var den åpne gruppen på facebook. De endret navn etter en stund for å stoppe tilvekst av nye medlemmer, men babyverdengruppa er jo den aller kosligste og beste :woot:

Da er vi i samme gruppe :woot: Jeg har snappen 15 oktober så da vet du nok hvem jeg er ;)

Ballongbaby var den åpne gruppen på facebook. De endret navn etter en stund for å stoppe tilvekst av nye medlemmer, men babyverdengruppa er jo den aller kosligste og beste :woot:

Åjaaa, nå husker jeg det når du sier det :D
Meldte meg ut av den ballongbaby gruppa til slutt:shy:
Den andre er veldig koselig ja!
Hvis du er oppført som snapper på det oktober notatet den 15. vet jeg hvem du er ja :D

Åjaaa, nå husker jeg det når du sier det :D
Meldte meg ut av den ballongbaby gruppa til slutt:shy:
Den andre er veldig koselig ja!
Hvis du er oppført som snapper på det oktober notatet den 15. vet jeg hvem du er ja :D

Det gjorde jeg også. Den gruppa var ikke like koselig :)
Jeg måtte dobbeltsjekke nå og jeg står på 29 oktober, ikke 15 oktober :p Jeg husket vistnok feil :laughing002

Det gjorde jeg også. Den gruppa var ikke like koselig :)
Jeg måtte dobbeltsjekke nå og jeg står på 29 oktober, ikke 15 oktober :p Jeg husket vistnok feil :laughing002

haha! ååå, jamen da har jentene våre på en måte liiitt lignende navn :dummy1::dummy1: :D

Har en gutt på 2 fra før:happy:

Har og som skulle kommet i august 2015, kom i september, men var med i augustlykke2015, er du med i facebook gruppa og?
Nei,jeg var innom der såvidt siden jeg hadde termin i slutten av juli. Men han ble født 26.07 så har bare vært i termingruppe med julijentene på facebook

Back
Topp