Hvor mange barn har dere?

MarleneF

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
MayDay2021
Noen som har flere barn? Jeg skulle ha to, men ble plutselig en til :D Har to tette på 4,5 og 6 fra før.

Vi har to, en på snart 6 og en som blir 3 år i morgen.
Planen var at vi ikke skulle ha flere og vi solgte derfor alt av babyutstyr før sommeren:playful:

Har 3 frå før. 2 med eks og venter nr 2 me samboer:happy::happy: di andre e nå 13 - 9 og 14 måneder:happy::Heartbigred

2 fra før. Trodde virkelig vi var ferdig, så solgte utstyret for mange år siden.. men så kom drømmen om nr 3

En fra før, og dette blir siste ☺️ Ville egentlig bare ha en før jeg ble gravid med førstemann, men så ville jeg plutselig ha en til når jeg var gravid, så skulle jeg aldri noen sinne føde igjen, men her er jeg gravid på nytt da..

Har en fra før:) Har egentlig lyst på tre, så får se hvor vi ender :)

1 datter på 7 år her med oss, og ei datter på 21 uker som ikke er med oss.

Har et barn fra før og dette blir siste :) mest pga. vi må gjennom ivf for å få barn.

Huff, ja. Første han begynte å snakke om her var hvor dyrt det blir :p Ny bil og blabla :D
Haha, samme her. Jeg prøver berolige med at det ikke er nødvendig med ny bil og at på langtur til hytta kan vi bytte bil med mine foreldre

Haha, samme her. Jeg prøver berolige med at det ikke er nødvendig med ny bil og at på langtur til hytta kan vi bytte bil med mine foreldre

ja, man finner jo alltid en løsning ;) Skulle tro han var roligere nå som det er nr. 3, men neida. Like stressa hver gang :nailbiting:

Har en jente som nettopp har startet på skolen. Bestemoren til samboeren min spådde han i kaffegrut for maaaange år siden (før vi møttes) :joyful: ...og da mente hun at han skulle få to jenter. Vi mistet en gutt halvveis i forrige svangerskap, så nå tror (og håper, for jeg er litt overtroisk) jeg at det blir jente.

ja, man finner jo alltid en løsning ;) Skulle tro han var roligere nå som det er nr. 3, men neida. Like stressa hver gang :nailbiting:
Ikke så lett å være mannen i dette heller, hehe. Her tror jeg tanken på nr 3 skaper mye kaos i tankeprosessen

Har en jente som nettopp har startet på skolen. Bestemoren til samboeren min spådde han i kaffegrut for maaaange år siden (før vi møttes) :joyful: ...og da mente hun at han skulle få to jenter. Vi mistet en gutt halvveis i forrige svangerskap, så nå tror (og håper, for jeg er litt overtroisk) jeg at det blir jente.

åå, håper spådommen slår til <3

Vi har en gutt på 2,5 år, så det blir rett over 3 år mellom de:happy: fin aldersforskjell tenker jeg!

Back
Topp