Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har to, en på snart 6 og en som blir 3 år i morgen.
Planen var at vi ikke skulle ha flere og vi solgte derfor alt av babyutstyr før sommeren
Haha.Haha, har jeg også gjort
Haha.
Vi får kjøre på noen få rimeligere investeringer til sistemann så ikke mannen går i enda større sjokk
Haha, samme her. Jeg prøver berolige med at det ikke er nødvendig med ny bil og at på langtur til hytta kan vi bytte bil med mine foreldreHuff, ja. Første han begynte å snakke om her var hvor dyrt det blir Ny bil og blabla
Haha, samme her. Jeg prøver berolige med at det ikke er nødvendig med ny bil og at på langtur til hytta kan vi bytte bil med mine foreldre
Ikke så lett å være mannen i dette heller, hehe. Her tror jeg tanken på nr 3 skaper mye kaos i tankeprosessenja, man finner jo alltid en løsning Skulle tro han var roligere nå som det er nr. 3, men neida. Like stressa hver gang
Ikke så lett å være mannen i dette heller, hehe. Her tror jeg tanken på nr 3 skaper mye kaos i tankeprosessen
Har en jente som nettopp har startet på skolen. Bestemoren til samboeren min spådde han i kaffegrut for maaaange år siden (før vi møttes) ...og da mente hun at han skulle få to jenter. Vi mistet en gutt halvveis i forrige svangerskap, så nå tror (og håper, for jeg er litt overtroisk) jeg at det blir jente.