Hvor mange barn har dere?

Rimfrost92

Gift med forumet
Septemberlykke 2015
Oktoberlykke 2019
Hadde vært artig å se hvor mange som er førstegangsfødende eller har flere ;)

selv venter jeg nr 2. Har en jente på 4 år :)

Har en på 4 fra før, og kjenner jeg begynner å kjenne at jeg gruer meg til å bli flerbarnsmor. En unge har tatt så mye tid og kjærlighet, og nå skal dette balanseres med en til. Vet helt ærlig ikke hvordan jeg skal få det til, alle rutiner, sjalusi og alt det der :p Hvordan takler dere andre flerbarnsmødre dette?

Har en på 4 fra før, og kjenner jeg begynner å kjenne at jeg gruer meg til å bli flerbarnsmor. En unge har tatt så mye tid og kjærlighet, og nå skal dette balanseres med en til. Vet helt ærlig ikke hvordan jeg skal få det til, alle rutiner, sjalusi og alt det der :p Hvordan takler dere andre flerbarnsmødre dette?

Jeg har også en på 4 fra før og tenker litt det samme:) jeg gleder meg jo til å få en til - men samtidig vil jeg gjerne ha like mye tid til lillesnuppa. Og helst bittelitt tid til meg selv også ;)

Vi har en gutt fra før på 3 år, så dette blir nr 2. Men jeg er førstegangs fordet, så er veldig nytt og spennende dette her

Jeg har også en på 4 fra før og tenker litt det samme:) jeg gleder meg jo til å få en til - men samtidig vil jeg gjerne ha like mye tid til lillesnuppa. Og helst bittelitt tid til meg selv også ;)

Ja nettopp, takk :-) godt å høre det ikke bare er meg! Kjenner meg slem som ikke er over månen lykkelig disse dager, men kan hende det henger litt igjen fra sa jeg hadde i oktober og!

Har 2 jenter. 5 og 7 snart. Dem er veldig klar for en lillebror eller søster. Dem vet ingenting enda. Å får ikke vite noe før alle vet det. For dem klarer nok ikke å holde en hemmelighet;)

Dem har foresten tent stearin lys hver dag i jula for å ønske ett søsken for så å blåse ut lyset for att ønsket sku gå i oppfyllelse. Det funket tydeligvis; -)

Har 1 jente på 1,5 år fra før ☺️

Back
Topp