hvor mange barn har dere fra før??

Pinnedyr

Betatt av forumet
Dette blir mitt 3 barn, nr 3 var ikke helt planlagt men vi gleder oss, selv om jeg synes 3 er fryktelig mange barn:D

Vi har ei jente på 3,5 år som kom som en gledelig overraskelse og denne gangen var det planlagt :-) ❤️

En gutt på 3 1/2 år :)

Vi har en jente på 5 og en gutt på 6 år :) her var nr 3 veldig planlagt ❤️ :)
Så bra at det er flere her som skal ha nr 3. Jeg lurer litt på det praktiske, med tanke på at jeg bare har 2 hender og ikke minst hvilken bil vi må ha får plass til alle disse barna;-)

Har en gutt på 3 år fra før :) ❤️

En gutt på 17 mnd og et bonusbarn på 14 år :)

Så bra at det er flere her som skal ha nr 3. Jeg lurer litt på det praktiske, med tanke på at jeg bare har 2 hender og ikke minst hvilken bil vi må ha får plass til alle disse barna;-)

Ja, det blir litt praktiske ting å tenke på :) vi har en ford s-max, så bilen er i boks, den er veldig god plass i! Jeg har en
mann som jobber offshore 1cmnd om gangen, så er veldig spent på hvordan det blir å være alene med 3 små :) vi
får støtte hverandre :D

Har en gutt på snart 6 år og ei jente på 2,5. Det her er nr 3, og alle var godt planlagt ;) Vi tenker også på å kjøpe Ford s-max :)

Blir nr 1 her :D

Har ei jente på 4år og en gutt på snart 3år. Så dette blir den tredje <3
Ikke minst veldigt nøye planlagt. Holder på å bygge soverom til den 3 nå og bil må byttes ut med en 7seter.

Back
Topp