Hvor mange barn håper dere å få?

Dette blir mitt 3 og siste barn :)

Bare 2 hos meg! Men skal ta til oss ett fosterbarn når tiden er inne for det:) så blir jo 3;)

Dette blir tredje og siste barnet her i gården. Tenker vi stopper ved det! Etter tre ganske fysisk tøffe svangerskap (hvorav det ene ikke er halvveis) ser jeg absolutt ikke for meg at jeg skal gjennomgå dette her igjen. Heldigvis er vi enig om det, jeg og mannen.

Dette blir nr 3 og sistemann:)

Skal ha nr 2 nå, og det blir nok den siste. Kunne gjerne hatt 3, men sambo syns det er fullstendig nok med 2 emoticon

girl skrev:
Dette blir nummer to, og da sier vi oss svært fornøyde!!

jepp.

Vi har "bare" lyst på to barn, har en fra før og har en i magen nå, så det vil si at dette er den siste. Litt rart, kan jo hende det kommer en attpåklatt om mange år da, er tross alt bare 23 år når neste baby kommer ;p

Dette blit mitt 3 og siste barn :) Når denne har kommet, vet jeg at jeg ikke skal ha flere :)

Vi venter nr 3 nå, og etterpå er det foreløpig stopp!
Tenker at dette i utgangspunktet er den siste, men jeg er bare 23 og har fortsatt mange år igjen enda jeg kan få barn.. Så kanskje om vi skulle få lyst på en etterpåklatt om 8-10 år så er det fortsatt mulig, selv om jeg tror det er ganske usannsynlig! Kjenner egentlig at jeg har fått min dose graviditet når denne er over:)

Venter nå nr 2 og trur de blir sisste gang eg går gravid. Har hatt nok med svangerskapsplager osv til at eg vil gå gjennom dette ennda engang. + ein gang eg mista også, så eg er gla når litla kommer og ser at alt har godt bra =) Sambo menner det samme.

Har alltid hatt litt lyst på 3, men kan hende denne (nr.2) blir den siste.. Får se om noen år =)

Back
Topp