Hvor mange barn håper dere å få?

*lille*my*

Glad i forumet
Hvor stor skal drømmefamilien deres være?

Vi er nå på god vei til å få nr. to, og er veldig glade for det...klarer ikke helt å slå  meg til ro med at det er den siste..men vi får se. Max tre barn ihvertfall :)

Har alltid drømt om 5,men det blir nok sikkert 4=) 3 syns jeg blir litt "uferdig"=p Men vi får se!

Tenkte akkurat å lage en lignende tråd:-) Nå kommer nr fem for mitt vedkommende,(Nr to for min kjære) og dette er faktisk det første svangerskap hvor jeg har tenkt tanken at dette er sistemann... Trodde aldri jeg skulle få den følelsen at jeg var ferdig, men nå er den altså her:-) Tidligere har det vært umulig å slå seg til ro med tanken på at det ikke blir flere babyer (-eller fjortiser for den del), men nå kjenner jeg at det er helt greit at det ikke blir fler. Blir ikke noe slurving med prevensjon etter at denne her er ute for å si det sånn:-)

Håper på tre eller fire

Dette blir nr tre, og sistemann! Tror kroppen skal slippe å gå igjennom flere keisersnitt enn tre, så jeg steriliserer meg under mitt tredje ks nå.

Tror jeg er fornøyd med to.. Max tre i allefall.. =)

Dette blir vårt første barn. Jeg har selvsagt lyst på flere etter hvert, men på grunn av helse og diverse så er jeg fornøyd med bare en også :)

Helt frem til jeg ble gravid var vi veldig enige om å ha bare 2, men nå som jeg går og gleder og gleder og gleder meg, blir jeg usikker på om det ikke blir flere...:) Mannen er fast bestemt på maks 2, men vi får se. Jeg kan være ganske bestemt :)

Her håper vi på to, men dette er første så vi får se hvordan det blir.

Dette blir min første, så jeg vet faktisk ikke. Er 21år, så har god tid på meg. Men tror 2 er greit for meg :p men man vet jo aldri. Kommer jo fra en stor familie der vi er 5 søsken :)

Vi er enige om at vi vil ha to eller tre.. Uansett har jeg null planer om å få nr3 like tett som de to første (16mnd mellom)

Jeg har alltid ment to, mens sambo mener at tre hadde vært det idèelle. Men nå har jeg hatt to tøffe svangerskap (og det ene er jo ikke halvveis ennå engang), og vi har bestemt oss for at vi ikke går igjennom dette igjen. Det blir bare to.

Hmmm, dette er da vår første men vi snakker mye om ungene, ikke ungen så det blir nokk fler, men hvor mange det får tiden vise. Men om vi er heldige å får to så er det et superbonus!

Dette er nr 2, og da sier jeg stopp:)) Sambo er enig:))

Har alltid hatt lyst på 3, koslig med en stor familie, noen skal ta seg av oss når vi blir gamle, pluss at det er jo veldig gøy med mange barnebarn også etterhvert :) Dette er den første så håper alt går bra med den, og flere blir bare en bonus :) 

Vi venter vårt andre barn. Jeg kan ikke se for meg at jeg aldri skal gå gravid igjen! Jeg er 24 år gammel og skal plutselig aldri gå gravid igjen.. Rart.. Jeg har hele tiden sakt at jeg ønsker 3 barn. Men når jeg har to, kan det være jeg ikke orker å få en til. Det vet jeg ikke før jeg har erfart å ha to barn. har også tenkt tanken om å ta en liten pause etter  denne kommer til verden og muligens få to tette til, men det er min tanke og det er så langt frem i tid så vi har ikke snakket om det.. Jeg vil ha et liv der jobben ikke tar fra meg lysten eller energien til å ha flere barn. For min del er det ikke pensjons pengene eller å få god lønn hver mnd som teller. Jeg vil ha barn som kan komme på besøk til meg når jeg sitter på gamlehjemmet. Jeg vil at de skal kunne dele på den omsorgen så det ikke blir mye på en. Sikkert litt rart at jeg tenker slik, men jeg jobber med gamle og jeg ser så ensomme de er når de ikke får besøk av familie. De har det godt, men jeg tror virkelig de har et stort savn. Det kan være jeg blir en pest og en plage når jeg blir gammel og at de faktisk ikke gidder å besøke meg, men den sjangsen må jeg ta ;) Jeg skal prøve å være snill :P

Hvordan skal livet mitt være.... det har mye og si hvor mange barn du har. For hvert liv er jo like utfordrende og herlig! Nå må vi først se hvordan det er å ha to! Det blir spennende! Gleder meg!

Dette er nr 1, og tanken er to tette - og så sjå. Men to er jo så lite... vil ha 4, men veit ikkje om eg klarar... Får ta ein om gangen

Back
Topp