Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Her er ikke barna lettlaget så det stopper seg vel selv etter denne (nr 2). Selv om jeg hadde en drøm om 3. Har et egg i frysen i Finland, men tror nik ikke jeg får med meg mannen på å bruke det.
Vi er begge enige om at to holder. Jeg har veldig tøffe svangerskap, så skulle verken etter enda en baby melde seg, så tror jeg den raskt slukner om jeg tenker tilbake på svangerskapene
Så er det oss da som venter nr 4. Men vi startet tidelig og har de ikke alt for tett. Jeg tror nok det hadde blitt med tre om vi hadde hatt dem tett. men siden vi har nesten 5 år mellom så får vi god tid til å se dem alle i sitt stadium..
Å jeg er hjemme mamma så jeg har all værdens tid.
Men det er som med alt annet dette. Det er alt etter hva som passer for hver fam.
både jeg og gubben er spådd 5 om det stemmer el ikke vil tida vise. har tatt en omgangen hittil og håper å fortsette med det. har 3 nå, selv om vår lille Munin ikke fikk leve så håper på hvertfall 1 til... dvs nr 4.