Hvor mange barn er nok ?

Et-nytt-gull

Glad i forumet
Er det nok med 1,2,3,4 eller kunne du tenkt deg flere ? noen kommer jo uplanlagt da,sånn er det jo bare ;)

Jeg har en sønn fra før av, så dette blir det andre barnet,
men har lyst på i 3 :)

Vi venter nr 3,og avslutter nok der ja :)

Jeg ønsker meg 3, kaaaanskje 4 barn :)
Venter på nr 2 nå :)

Vi tenkte å ha de to vi har nå, også vente ca 5 år, så kansje få en til :P men en liten luring har sneket seg inn og tatt seg til rette :P hehe så da blir holder det nok med 3 barn i dette hus :)

venter nr 2 og det blir nok ikke flere enn 2 :-) jeg kunne i utgangspunktet tenkt meg 3-4, men tror egentlig sambo er fast bestemt på at han ikke vil ha flere og da gir jeg meg på det, det viktigste for meg var at gutten min skulle få søsken.

men vi har også snakket om at skulle det skje noe uplanlagt (det skjer jo for noen) så blir det beholdt.

Har lyst på tre, men kommer det noen snikende etter det er de velkomne :)

Hadde bare tenkt meg to... men så gikk det et par år og da kom lysten på nr 3 ;) men nå gir jeg meg.. kan ikke lage unger for alltid :p

Vi venter nr 3 og regner me det er den siste, blir jo ikkje akkurat yngre jeg heller ;-)

Tror 2 er nok :P

Vi var fast bestemt på at vi ikke skulle ha enebarn. Vi ser flott for oss to, kanskje til og med tre, men så stopper det isåfall der.

Dette er nr 3, nå mener mannen dette er siste (kommer det noen snikende er de selvfølgelig velkommen, men mener planlagt da), jeg kunne godt tenkt meg en (eller to) til jeg da :p Så får se hva vi tenker om noen år, tenker jeg, han kan jo forandre mening :) Evnt tenker jeg (og vi har snakket om det før) å ta barn (fosterbarn) til oss på sikt. Men vi er forholdsvis unge ennå (26), så må vente med det til vi har større plass og større egne unger. :)

Dette er nr 2, og det holder i massevis :) Fikk såvidt sambo med på nr 2, så OM jeg ville ha 3 tror jeg at jeg hadde tapt :P

Back
Topp