- Hvor mange barn er ønskedrømmen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
2 :-)

Jeg har alltid sagt jeg vil ha to friske barn og det før jeg fikk ett alvorlig sykt og funksjonshemmed barn som nr 2 så måtte vi gå for nr 3:)

Det var 2. No har eg 3,5 stk :)

2 :)

Jeg har alltid ønsket ett barn, men det blir nok flere. Far ønsker seg søsken til sønnen vår. :)

Før ingen, men nå sitter jeg med 4 skatter og lysten på nr5 er stor allerede, men lite sannsynlig at det skjer:P det er et mega stort ansvar!

Minst tre tror jeg, men siden førstemann bare er to måneder så får jeg ta en om gangen :)

2 og det har jeg nå :D

2 og det har jeg nå. Den perfekte kombinasjonen I mine øyne; en jente og en gutt.

Før ingen, men nå sitter jeg med 4 skatter og lysten på nr5 er stor allerede, men lite sannsynlig at det skjer:p det er et mega stort ansvar!

Imponerende:). Hvordan var fødslene med tredje og fjerde man og hvordan er det å ha fire barn kontra to som jeg har nå?:). Min nr.to er bare 9uker så tidlig å tenke på neste mann allerede, men har egentlig også lyst på fire barn eller hvertfall tre:).

Imponerende:). Hvordan var fødslene med tredje og fjerde man og hvordan er det å ha fire barn kontra to som jeg har nå?:). Min nr.to er bare 9uker så tidlig å tenke på neste mann allerede, men har egentlig også lyst på fire barn eller hvertfall tre:).
nr 3 og 4 var mye enklere men ikke noe raskere. brukte nesten like lang tid paa alle foedslene jeg. Jeg synes den stoerste overgangen var fra 0-1 jeg da:D og da jeg fikk nr 2 var det saa utrolig kos, enda bedre med nr 3 og naa er jeg himla fornoeyd med nr 4:D mest arbeid jeg ikke var vant med var da jeg hadde 2. Og etter at jeg fikk nr3 og naa 4 saa sklir de liksom bare inn. Dvs. stoerst overgang var fra 1-2. Det er kjempe kjekt hvis du planlegger tette barn. Du vinner paa det selv om det blir litt ekstra hektisk til tider. Jeg valgte 2 aar akkurat mellom hvert graviditet, og storfornoeyd med det ogsaa;) Ellers synes jeg det hele er veldig avhengig av hvordan barna er;) masse lykke til uansett om du planlegger naa eller senere:)

Back
Topp