M
Moderator Heidi
Guest
?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Før ingen, men nå sitter jeg med 4 skatter og lysten på nr5 er stor allerede, men lite sannsynlig at det skjer det er et mega stort ansvar!
nr 3 og 4 var mye enklere men ikke noe raskere. brukte nesten like lang tid paa alle foedslene jeg. Jeg synes den stoerste overgangen var fra 0-1 jeg da og da jeg fikk nr 2 var det saa utrolig kos, enda bedre med nr 3 og naa er jeg himla fornoeyd med nr 4 mest arbeid jeg ikke var vant med var da jeg hadde 2. Og etter at jeg fikk nr3 og naa 4 saa sklir de liksom bare inn. Dvs. stoerst overgang var fra 1-2. Det er kjempe kjekt hvis du planlegger tette barn. Du vinner paa det selv om det blir litt ekstra hektisk til tider. Jeg valgte 2 aar akkurat mellom hvert graviditet, og storfornoeyd med det ogsaa Ellers synes jeg det hele er veldig avhengig av hvordan barna er masse lykke til uansett om du planlegger naa eller senereImponerende. Hvordan var fødslene med tredje og fjerde man og hvordan er det å ha fire barn kontra to som jeg har nå?. Min nr.to er bare 9uker så tidlig å tenke på neste mann allerede, men har egentlig også lyst på fire barn eller hvertfall tre.