Hvor mange barn er ønskedrømmen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Stine

Guest
Eller har dere kanskje ikke bestemt dere for hvor mange ennå?

Nr 2 kommer i september og d blir siste...ihvertfall å sett at d her svangerskapet blei enda tyngre og alvorlig enn første... men vi hadde egentlig sett for oss 2 før første kom også ;)

Både jeg og mannen min har 3 søsken, så vi er veldig glad i stor familie. Ønsker max 4.. Men kanskje vi er fornøyd med 3. Alt kommer ann på hvordan det går - venter jo første nå i september :D

Venter andremann nå, får da to ganske tette med under 2 år imellom:) men har snakket om at det kanskje kommer en attpåkladd når disse er litt større :)

Jeg vet at samboer ikke ønsker seg mer enn 2 barn, men drømmen min er 3 eller 4 :)

3 eller 4 har det Vært, dette blir 3 og blir nok ikke noen flere her:) syns det holder og orker ikke en graviditet til:p

Blir vår første nå og vil vel begge ha en til i fremtiden. Forskjellen er bare at mannen vil begynne på en til om 2 år allerede fordi han vil ha tette barn :p

4 er absolutt max for min del, sambo syntes det holder med 1, så regner med at vi ender opp på 2-3 ;) for jeg skal hvertfall ha 1 til, siden dette er første for begge to & begge fortsatt er i 20 åra :) er selv nr 7 i en søsken flokk på 9 (halv, adopterte & ste søsken) har bare vokst opp med 4 eldre brødre & 1 lille bror da. resten er en god del eldre enn meg å bor/bodde ikke hjemme. så jeg vil i det minste at lille gutt skal få 1 søsken å krangle med ;) syntes det er veldig viktig å ha søsken, selv om det ikke er 2 tette. jeg har mye glede av de fleste av mine søsken, selv om vi ikke er så nære i alder.

Ønsket egentlig 3-4, men nå er bekkenet mitt veldig vondt, så usikker på om kroppen vil klare dette flere ganger. Blir noen år til ihvertfall slik at jeg får trent bekkenet opp igjen. Men får en av hver, så ganske fornøyd med det også:)

Vi venter hans første og mitt andre.. Jeg synes det er nok med 2, men skjønner samtidig at han ønsker en til

I utgangspunktet vil vi ha 2, men holder jo muligheten åpen for at det kan bli en tredje hvis vi får lyst. Men DER er det i alle fall stopp.

3! Skulle gjerne hatt en hel flokk, men ønsker å følge opp alle sammen og ha råd til å ta meg av de så da stopper vi på tre. Rart å tenke på at det er siste gangen nå, men kjenner det er litt godt også:)

Både jeg og samboeren er tre I flokken. Så tror det det føles komplett med tre stk selv, hvertfall for min del. Men tiden får vise hvordan alt blir^^ håper på en aldersforskjell med 3 år mellom alle tre hvis vi er så heldig: -)

Back
Topp