Hvor mange barn er ønskedrømmen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Stine

Guest
Noen vil kun ha en, andre drømmer om et helt fotballag.
Hva med dere, hvor mange barn passer det for dere?

Det har forandret seg litt etter at jeg fikk barn, og etter at jeg opplevde å være veldig kvalm i svangerskapene. Tenker denne er siste, og det blir nr 3.

Drømmen var egentlig tre eller fire :) Men dette er nr 2 og mest sannsynlig siste ;)
Men vi vil gjerne ha et fosterbarn om et par år :)

Last edited:
Ett stk først:) Både jeg å sambo vil ha ett, men får jo se da:)

Jobber i bhg og har 14 stk 1-3 åringer daglig så holder med én:P

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi vil i utgangspunktet ha en av hver. Så får vi se om vi føler for å prøve igjen om vi får to av samme ;)

Ønsker 3 men blir stopp med 2 nå:)

Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015

Vi tenker at det holder med 2 eller 3. Føler sikkert fort om familien er komplett eller ikke :-)

Jeg har alltid tenkt at jeg ønsker tre. De siste årene ser jeg derimot at hvis vi er så heldige å få to, så er det fantastisk. Vi har grei inntekt begge to, men virker som om det er latterlig dyrt å ha barn. Bare barnehage og sfo er jo drøyt mye.. så vi får se. Blir ikke tre små samtidig i alle fall!:)

22.02.2015 ♡

Jeg har alltid ønsket 3, og det gjør jeg enda, har ei og venter jo nå... Men gubben vil bare ha to, så vi får se

Sent from my iPad using BV Forum

Dette blir nr 2, men jeg ønsker 3. Iom at vi mest sannsynlig ikke klarer det på egenhånd så blir det nok 2 men om det kommer en skikkelig overraskelse senere så er den hjertelig velkommen

Jeg ønsker tre, samboer derimot sier det blir stopp nå etter andremann ;)

Dette er nr 3 og kjenner på kroppen at etter denne er nok familien komplett ;)

Alltid hatt lyst på tre og det blir det nok. Er gravid med andremann nå.

Dette blir mitt andre og siste tror jeg.

Samboer vil ha 3, men det får vi nå se på.... :P

Ønsket meg alltid 3 barn, men nå som de to første er ganske tette på 2,5 års forskjell, og det blir 5 år forskjell mellom yngste og den som er på vei, så tenker jeg kanskje 4 barn? Så den tredje også kan få en lekekamerat :)
det er så fint å se hvor nære og gode kompiser barna blir, friends4ever liksom <3

Mamma igjen for tredje gang i februar :)

Har alltid hatt lyst på 5 :P men vi får se hvordan det går med to først ;)

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app

Back
Topp