Hvor mange barn ønsker du deg?

Vi ønsker oss tre. Jobber med saken. Om vi ønsker flere etter det finner vi ut av når jeg får mens etter evt fødsel, sånn er par år etter. Det er den løsningen vi har fått for så langt.

Jeg tror tre er nok. Tror det ja.

Ønsker meg 2 :) mannen er enig, men litt bekymra for hvor tungt det kan bli for meg å gå gravid en gang til :P må jo bli ferdig med første ganga uansett. Hehe...

Vi ønsker begge 3 barn :)

2 og det er vi enig om. Mulig vi får lyst på nr 3 :)

Vi ønsker oss 3barn.. Men spørs om vi er så heldig! Er takknemmelig for den ene vi har fått så langt :D

Vi har tre, men jeg er en sånn som sikkert kunne fått 10 unger til :p Her sier fornuften stopp og kroppen takler nok ikke flere svangerskap ;)

Vi var enige om 2, men så fikk vi en overraskelse så nå venter vi nummer 3 :D da er vi nok fornøyde :D

Her blir det 4 -og det holder, det er vi begge enige om :)

Jeg har alltid ønsket meg 3, mannen 2. Det ble 2.

Jeg ønsker meg minst 2 ;) hehe
Vi er veldig enige om at vi ikke vil ha 1 eller 3, så det blir nok med 2.
Han ville ikke ha barn før jeg klarte å "lure" ham med på det, og det blir nok hans foreldre glad for siden det ikke ser ut til å komme noen fra hans søster.

Ønsker meg 2 av mine egne og adoptere ett barn :) men kjæresten vil ikke det siste :(

Vi ønsker oss 2-3 barn, eller jeg vil ha maks 3 og mannen endrer mening absolutt hele tiden mellom 3-4 barn :p
men tror nok det er nok med 3 hvis vi er heldige å får flere barn :)

Jeg har lyst på 3 og han har lyst på 2. Så det passer jo veldig fint siden jeg har en fra før av. :) Han mener da altså bonusgutten + to egne.
Foreløpig har vi en felles, så etterhvert håper vi at det klaffer med en til.

Ønska meg to og det har vi fått og det passer oss perfekt!!
Mannen ønska seg først tre men etter vi har fått de vi har syns han der er nok :p

Vi har ikke noe tall. Vi har blitt enige om å begynne med den ene i magen nå - så tar vi det derfra. Kan i grunn ikke se for meg å ha enebarn så tror nok det blir flere ;)

Ønsker meg 3, nå har samboern en fra før så blir hvertfall 1 til :) Så får vi se om det blir med dem eller om det blir enda en :)

Back
Topp