Hvor mange barn ønsker du deg?

Ønsket meg tre før jeg fylte tredve, og med bonusbarn har jeg det nå. Men jeg og mannen vil ha en til, for å gi yngste helsøsken.

Ønsker meg 3 barn, har fått to barn :) snart 3 år siden minsten ble født. Og blir mest sannsynlig ikke å få nr 3 for om 2 år pga studier :)

Jeg vil så gjerne ha to <3 Men mannen sier en er nok :(

Ønsker meg mange barn!! I starten ville mannrn bare ha to. Men vi har blitt enige om tre ;-)

Ønsker tre.
Har en med tidligere sambo, venter vår felles første med min ektemann, vi tenker å få en til etterpå.

Da vi ble sammen ønsket sambo seg et fotballag. Jeg har 8 yngre søsken (7 halvsøsken, pappa har 3, mamma 4 etter meg og helbroren min), jeg hadde ikke lyst på barn i det hele tatt.
Etter at vi passet de to yngste søsknene mine i svømmehallen (de var var 5 og 10 da), ville ikke sambo ha barn heller. :p

Vi har én nå, og skal ha en til. Sambo har bestemt seg for at to er nok, jeg synes det er umulig å si før vi faktisk har to. Jeg ser at det er mest praktisk med to, både av plasshensyn og tid til å følge dem opp.
Tiden vil vise hva vi ender opp med.

Ønsket meg opprinnelig 2, men mulig jeg må endre det til 3.. venter bare min første nå, så vi får se.. sambo er vel på 2-3-4 nå, men det kan jo fort endre seg etter nr 1 :-P

Alltid önska meg 3, og 3 barn har eg fått :) Men ein veit jo aldri :)

"Ønsket" oss ingen (planla ikke), men fikk ett barn som studenter, og ble lykkelige og tilfredse med det ene.
Noen år senere kom et til, og nå kommer enda en. :-)
Så vi har vel blitt mer "utvalgt/ overrasket" av barna, da vi ikke har vært i en situasjon hvor vi har planglagt og "ønsket".
Og det er jo egentlig ganske greit, for av og til er det bedre å bli overrasket, enn å ønske seg noe, og bli skuffet.

Vi elsker barna våre, så de er jo ikke uønsket. :-)
Vi var forøvrig enige om at ett barn var bra, da hadde vi masse tid og overskudd, men vi er jo også enige om at det ikke hadde vært det samme uten minste. Regner med at det blir det samme med den i magen også. :-)

Vi er enige om at vi har lyst på 3 :) Men med tanke på at jeg er 29 når prøvingen på 1. starter så er jeg skeptisk på hvor mange vi rekker :p
Du er jo enda ung da! :)
Jeg var riktignok 21 år med førstemann, men nå er jeg 30 år og snart mor til tre! (Mange år mellom første og andre barnet) :)
Og vi hadde ikke planlagt å få 3 barn engang... :p

Tre minst :P tror han er med vi er fremdeles unge.. vi venter Nr2 nå.. så om vi får en- to til om 7 - 10 år .. er godt mulig ;)

Jeg ser for meg 4. Mannen ser for seg 3, men jeg tror nok han også er åpen for en eventuell diskusjon om nr. 4 :-)

Vi har ei jente på 10 mnd, og vet at vi i alle fall ikke er ferdig. Så da får vi bare se hva tiden bringer! :-)

jeg ønsker meg 2, men siden jeg har bare ei, kastet ut gubben og begynner å dra på årene, så spørs det vel om det ble enebarn likevel :P

Du er jo enda ung da! :)
Jeg var riktignok 21 år med førstemann, men nå er jeg 30 år og snart mor til tre! (Mange år mellom første og andre barnet) :)
Og vi hadde ikke planlagt å få 3 barn engang... :p

Joda, hvis vi klarer å lage barn uten store problemer klarer vi jo 3 før jeg blir alt for gammel, ønsker jo i utgangspunktet at det ikke blir så veldig mange år mellom søskenene :) Men, vi får begynne med ett, å ta de andre etterhvert :p

Jeg planla to stk før jeg ble sammen med mannen min som hadde en fra før. Han ville ha fem. Så fikk vi tre sammen så totalt har vi fire men nå som sambo sitt barn har flyttet ut føles det tomt så vurderer å muligens kanskje etterhvert få en til. Sambo og jeg vingler om hva vi ønsker daglig.

Back
Topp