Hvor mange barn ønsker du deg?

Vi har to fantastiske gutter og mannen er fornøyd med det :)
Jeg er egentlig ganske fornøyd jeg også, men minstemann er bare 2 år, så jeg synes det er for tidlig å si om jeg føler meg ferdig eller ikke :)

Jeg ønsker meg tre, nummer to er på vei nå :) Mannen ønsker seg to eller tre...så vi får se om noen år om tredjemann kommer ;)

Vi ønska to. Jeg ble skikkelig babysyk etter en nr 3 når ei nær venninne fikk babyer igjen da :p Men mannen nekta en nr 3 i hus. Nå er jeg over babysyken og er veldig fornøyd med å ha to jenter :D

Vi ønsket oss 2 og det har vi nå. Veldig fornøyd begge to :)

Vi ønsker oss begge 2 stk. Skal prøve på nestemann til sommeren. :)

Jeg ønsker 3, gjerne to tette og han vil først se med ett, gjerne mange år mellom. Ikke akkurat på samme planet..

Vi har to barn. Vi begge ønsker oss tre. Og er mulig for at vi vil ha fire barn dersom graviditet og fødsel går greit, og vi får se om vi føler oss ferdig etter neste baby :)

Vi har 3. :)
Jeg ønsket med 3, gjerne 4 (men det går ikke pga. svangerskapene).

Mannen ønsket 2, men den siste var en overraskelse for oss begge, men det gikk seg fort til :D

Ønsker to, både jeg og sambo :)

Ønsker tre, sambo er enig :-)

Ønsker meg egentlig 3 stk. Men med hyperemesis tror jeg ikke jeg klarer det...

Vi har ikke noe tall på det, vi tar en og en til vi føler oss ferdige:-) har foreløpig en og ingen av oss føler oss ferdige enda iallfall:-)

Vi ønsker oss to :-) den ene er 3 mnd nå, og med tanke på bekkenløsningen jeg hadde sist svangerskap, så frister det ikke helt riktig enda altså :)

Jeg ønsker meg tre-fire mens mannen vil ha tre, så da blir det nok tre. :) Jeg ruger på nummer to nå. ;)

Vi er enige om at vi har lyst på 3 :) Men med tanke på at jeg er 29 når prøvingen på 1. starter så er jeg skeptisk på hvor mange vi rekker :p

Vi venter nummer to. Vi har snakket om 3 men vi får vente å se tror jeg. Datra vår har vært mye syk og har epilepsi så vi for se når nr to er noen år hva vi tenker da :)

Jeg har alltid sagt 3. Mannen er enebarn og mente 1 holdt. Nå venter vi nr 2, og det blir siste.

Back
Topp