Hvor mange barn ønsker dere?

Vi er begge enige om to :)

Jeg har alltid ønsket 4, og jeg har to fra før. Ny mann uten barn og han er helt klar på at om vi får til vil han ha to til

Jeg ønsket i utgangspunktet 4, og mannen 2, så da ble vi enige om 3. Av helsemessige og økonomiske årsaker så er det nok fornuftig for oss med 3 :) Jeg begynner å bli vannt med tanken på at dette blir siste barnet, så får vi se om jeg like lett klarer å kvitte meg med babyutstyret etterpå o_O

:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:HeartredHer er vi også enige om 2 stykker :happy:Nummer 2 er på vei nå, og det kjenner jeg er helt greit!

Vi vil egentlig ha mange, men 2-3 kommer til å være nok. Begrenset med soverom i huset og med elendig form så langt i svangerskapet ønsker jeg neppe å gå gjennom dette mer enn 2-3 ganger altså :joyful:

For meg holder det med to :happy: Gravid med nummer to nå, og hater å være gravid, så det holder etter dette svangerskapet kjenner jeg

Tror det holder med to for oss. Mannen ønska i utgangspunktet bare ett barn, men etter vi fikk første ville han ha ett til(heldigvis, jeg har alltid sett for meg to barn). Vi har begge vokst opp med mange søsken (jeg er nr 2 av 4, mannen har 2 småsøsken hos sin mor og 3 småbrødre pluss ei stesøster hos sin far), men føler ikke noen trang til å ha en flokk selv. Kan jo hende det endrer seg når denne her har kommet...

Back
Topp