Hvor mange barn ønsker dere?

meteorit

Forelsket i forumet
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Jeg ønsker å ha tre barn, men for å få ting til å gå opp praktisk med hus og bil blir det nok bare to sier mannen. Synes det er så viktig med søsken! Jeg har fem søsken, og har aldri følt jeg manglet noe, hverken oppmerksomhet, kjærlighet eller ting.

synes det virker så sårbart å bare ha en søsken.

hva tenker dere?

Jeg er enig med deg, mannen min er enig med mannen din. Også skjedde dette «uhellet» og jeg føler meg så heldig som nå skal ha nummer tre. Tror ikke jeg hadde greit å overtale mannen, så like greit at det skjedde på denne måten, og at det faktisk var en glipp fra hans side:p Han begynner å venne seg til tanken nå og gleder seg veldig til å fortelle barna om nyheten nå til helgen ❤️

Jeg synes også at to stk er lite, men kommer selv fra en søskenflokk på 7. Må poengtere at jeg ALDRI har ønsket meg så mange barn selv - max 3! :)

Jeg er enig med deg, mannen min er enig med mannen din. Også skjedde dette «uhellet» og jeg føler meg så heldig som nå skal ha nummer tre. Tror ikke jeg hadde greit å overtale mannen, så like greit at det skjedde på denne måten, og at det faktisk var en glipp fra hans side:p Han begynner å venne seg til tanken nå og gleder seg veldig til å fortelle barna om nyheten nå til helgen ❤️

Jeg synes også at to stk er lite, men kommer selv fra en søskenflokk på 7. Må poengtere at jeg ALDRI har ønsket meg så mange barn selv - max 3! :)
Hærlig:Heartred

hvor gamle er de to barna dine når de får sitt søsken?

Hærlig:Heartred

hvor gamle er de to barna dine når de får sitt søsken?
De er 11,5 og 7,5 når babyen blir født, så ganske store. Men jeg har alltid ønsket meg en attpåklatt❤️

Jeg skal bli mamma for første gang. Det er så ønsket og så stort at vi ikke har tenkt på søsken ennå :D

Jeg er litt som når jeg var ung og hadde vært på fylla... jeg skal ALDRI gjøre dette igjen... (kvalmen)

Men er så glad i være mamma. Kanskje en til så da blir det fire - men for nå tenker jeg å kose meg med denne så får man se.

Vi har en fra før sammen, og samboeren har en fra før i tillegg, så dette blir vårt andre felles. Blir nok ikke flere etter det tror jeg. Det koster å ha barn, så tror det holder med to ☺️

Alltid ønsket meg 2 barn, mannen vil ha 3. Men aller først håper vi så inderlig at vi kan få det første barnet, og alle vi kan få utenom det vil være en bonus ❤️

Jeg har alltid sagt jeg skal ha to. Fikk to gutter, født 2009 og 2014. Så fikk jeg ny mann i ettertid, uten barn. Da kom ønsket om en felles og jeg var ikke vanskelig å få med på å gå for en siste :) nå satser jeg på at vi er komplett før nåværende minste begynner på skolen i høst :)

Hvis jeg klarer å glemme hvor jævlig det her er, kna det nok hende vi prøver en gang til etter denne :) han har ingen fra før, jeg har to :) vi har begge mange søsken, så vi ønsker stor familie :)

Jeg har en sønn på 14 år fra før, og har alltid sagt at om jeg blir gravid igjen, skal ikke neste vokse opp som enebarn også. Selv om baby får en storebror, er aldersforskjellen såpass stor at det ikke blir samme båndet som med en tett i alder. Så om helse og økonomi tillater det, satser jeg på et barn til om et par år maks.:) så tilsammen 3 da <3

Her har vi en fra før som er 3 år når denne kommer. Vi ønsker i utgangspunktet ikke flere etter dette. Jeg er helt ærlig ikke noe glad i å gå gravid, og det krever mye å følge opp barn både i forhold til tid, penger og logistikk. Vi tenker derfor at for vår familie er det passe med 2 barn. Da kan vi leve med god økonomi, og vi vil forhåpentligvis føle at vi strekker til og kan stille opp nok for begge barna våre:).

Jeg har alltid ønsket meg to. Mannen 3. Da jeg fikk mitt andre barn i 2018 visste jeg at jeg ikke var ferdig, men da hadde plutselig mannen ombestemt seg og sa det holdt med 2... Nå er jeg gravid med nr 3 :-D Og dette er garantert siste;-)

Jeg har alltid ønsket meg 3, da jeg har 2 søsken selv. Har alltid syntes det virket så lite med bare søsken, og vet hvor stor glede vi har av hverandre både som små og voksne. Mannen har også 2 søsken men han ønsker bare 2 barn. Han sier han kapper strengen nå etter nr 2 viss det blir mas om nr 3, hahahah! Vi får nå se på det! :p

Før jeg fikk mitt første barn ønsket meg to og mannen ønsket seg tre. Er gravid med andre nå og kjente allerede før jeg ble gravid denne gangen at dette blir siste gang:Heartred

Jeg har lyst på fire, mannen to, så tror vi har inngått kompromiss på tre :p Så håper jeg vi kanskje rekker et «uhell» etter de tre. Får se hvor gamle vi blir :rolleyes:

Jeg har sagt minst tre og mannen har sagt maks tre, så da må det jo bli tre :D Vi har et fra før og et på vei, så får vi først se hvordan det blir. Er riktignok enebarn selv, så har alltid ønsket flere søsken til mine egne barn :Heartred

Back
Topp