Hvor mange babiser drikker selv..

juni/juli

Forelsket i forumet
av tutkopp eller lignende nå? Er det mange som greier å holde den selv og drikke?

Blir ti mnd om ei ukes tid og holder flasken med drikki selv FJELLSTØTT (livredd for at den ska forsvinne). Vannflasker holder han storsett selv, mens de tyngste tutekoppene trenger han avogtil litt hjelp til å løfte opp bunnen på (har kjøpt en stor 12mnd tutekopp).

Her er han over 10mnd og greier ikke å drikke selv. Holder tutkoppen selv og prøver, men får ikke vippet opp bunnen for det er vist for tungt. Kanskje vi må kjøpe noen andre kopper da..

Tok under 10mnd og klarer ikke å drikke selv, med mindre jeg gir han liggende i armen min, da klarer han holde flaska selv.

Over 10 mnd, klare kje å drikka sjøl. Han prøve og prøve, men han forstår kje at flaskå må høgare opp får at det ska komma någe ut [8D]

ORIGINAL: Cowgirl86

Tok under 10mnd og klarer ikke å drikke selv, med mindre jeg gir han liggende i armen min, da klarer han holde flaska selv.

Samme her[:)]

Snuppa blir 10 mnd i morgen, og har holdt i tutkoppen sin selv i 2-2,5 mnd![:D] Mme-flska holdt hun selv ved ca 7 mnd alder...[:D]
Sitter fjellstøtt på golvet og drikker og!

kryssa på drikker selv under 10 mnd jeg.
hun ble 10 mnd i går, og har drukket selv ganske lenge nå.

Hun blir 10 mnd om en uke. Har drukket av tåteflaske/tutekopp selv sikkert i 2-3 mnd. Men hun liker godt av vi gir henne, da ;) Spesielt mme mens hun sitter i fanget vårt [:)]

Drykket selv i flere måneder ..

Han klarer det av og til, men trenger stort sett litt hjelp...

ORIGINAL: Evyvea

Over 10 mnd, klare kje å drikka sjøl. Han prøve og prøve, men han forstår kje at flaskå må høgare opp får at det ska komma någe ut [8D]

samme her

mini drikke sjøl men hu har ishe tytteflaska, hu har sånn mellommåltidskopp me sugerør fra 12 mnd så er nok lettere å drikke sjøl av den en av tytteflaskå tenke eg

Klarer iblant å løfte og holde koppen selv og drikke, men det blir som oftest til at vi holder koppen for ham, for ellers lander den på gulvet...

Her drikker han av tutekoppen selv, men mme-flaska vil han helst ikke holde, den vil han bare ha når han er trøtt nemlig.

Axel vil ikke ha tutekopp eller flaske, så jeg aner ikke.. Han vil bare drikke av vanlig kopp og den klarer han ikke/får han ikke lov til[8D] å drikke av selv enda...

Han blir 10 mnd imorgen. Og kan drikke selv hvis tutekoppen er veldig full og hvis han ligger i armene mine.

MEN!

I og med at det er meg som stort sett gir han drikke så svarte jeg IKKE selv om han egentlig KAN. Lar ikke han ha tørsteslukkeansvaret selv! [;)]

Valgte drikker ikke selv 10 måneder+. Han kan en sjelden gang få koppen opp høyt nok og han holder den selv hvis han ligger. Men det virker som han ikke skjønner at han må løfte den opp for å få noe ut[8D]

Back
Topp