Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
har ikke noen jente venner men 12 av 15 av jentene jeg gikk på vgs med har fått barn siden da, 4 år siden vgs, de andre jentene er mellom 21 & 23 nå. jeg blir 22 i juli å venter første nå
De fleste har ikke barn, men så er vennene mine mellom 20-25 og da De som har barn er alenemødre. Men har gjerne ny kjæreste, slik som meg Har kun en venninne som har 2 barn, jeg venter på nr 2 , vi er 23 begge to
Har kun en venninne som har barn, men hun er til gjengjeld gravid med tredje nå Hun har riktignok flyttet fra Bergen til Tromsø, så tror dessverre ikke at barna våre vil ha så mye med hverandre å gjøre.
Jeg var førstemann i venninnegjengen som fikk, så har fått en del andre venninner grunnet barna siden da. Nå har flere hevet seg på, så nå begynner vi å bli noen, selv om mange fortsatt ikke har begynt enda. Nærmer oss 30, så det er vel naturlig. En av venninnene mine har termin en uke etter meg, så håper vi kan få det gøy sammen i permisjonen