Hvor mange av oss her

Leniiis

Glad i forumet
Har blitt gravid med assistert befruktning?
Jeg hadde mitt først ivf forsøk i mai og var kjempe heldig med å lykkes første gangen ❤ Er så ufattelig takknemlig ❤

Vi er to, iallfall :) første forsøk her også. Slutter på lutinus om to dager. Både gruer og gleder meg!!

Vi er to, iallfall :) første forsøk her også. Slutter på lutinus om to dager. Både gruer og gleder meg!!
Gratulerer ❤ jeg nekter å slutte på lutinus før etter uke 12. Har fått resept på det så jeg ble veldig lettet :) Det er min trygghet ❤

Det skal jo i teorien ikke være behov lengre, jeg har ingen mistanker om at jeg ikke greier å holde på e graviditet, problemet mitt var å bli gravid ;)

Det sier de til meg også, men etter 6 sa uten progesteronstøtte så tar jeg ingen sjanser nå. Er kommet lenger denne gangen enn de andre gangene. Noe må det være :)

Ja, for all del, det blir noe helt annet! :) Har aldri vært gravid pg dermed heller aldri mistet, så derfor er det foreløpig ingenting som sier at jeg trenger det.

Siste pille er tatt. Det er deilig, for det har ikke vært annet enn kliss og sopp og tull og bal!:p

Ja, for all del, det blir noe helt annet! :) Har aldri vært gravid pg dermed heller aldri mistet, så derfor er det foreløpig ingenting som sier at jeg trenger det.

Siste pille er tatt. Det er deilig, for det har ikke vært annet enn kliss og sopp og tull og bal!:p
Ja det er noe skikkelig griseri :/

Fikk to fine streker og en sterk blodprøve i går etter 3 ICSI og 3 frys! Lykke! :)

Gratulerer Krepsen89 og Leniiis! Så fantastisk å lykkes på første! :)

Back
Topp