Hvor mange av oss er

Vil gjerne følge litt her :) Vi hadde mislykket IVF i november, og fikk ingen på frys. Til vår store overraskelse satt lille magetrollet av seg selv i desember og gav meg mitt livs beste julegave og overraskelse :)

Skulle egentlig fullført forsøk nummer to nå i vinter/vår, og hørte til i Porsgrunn. Noen andre som har vært der?

Jeg er gravid med ICSI :-)

Må bare si jeg synes det er så fantastisk at det finnes sånne muligheter når ting ikke går ant på den naturlige måten.
Glad på alles vegne, for at det virket for dere :D
Kos dere med rugingen, og lykke til med kommende fødsler når tiden er inne <3

Viste dere at vi har 20 prosent større sjangse for å få bekkenløsning?
Søkte på bekkenløsning og fant en del info,men viste ikke at vi hadde større sjangse for det! Merkelig.

Viste dere at vi har 20 prosent større sjangse for å få bekkenløsning?
Søkte på bekkenløsning og fant en del info,men viste ikke at vi hadde større sjangse for det! Merkelig.

Har også lest det! Hadde ikke det sist etter naturlig befruktning, men denne gangen har jeg fått det. Kan være fordi jeg er annengangs, men jeg har i det hele tatt vært mye dårligere denne gangen. Hormoner ass!

Har du fått bekkenløsning?

Har også lest det! Hadde ikke det sist etter naturlig befruktning, men denne gangen har jeg fått det. Kan være fordi jeg er annengangs, men jeg har i det hele tatt vært mye dårligere denne gangen. Hormoner ass!

Har du fått bekkenløsning?
Jeg tror jeg har det.
Er litt usikker. Har mye smerter i hoftene og korsryggen. Men jeg går mye tur og prøver å holde det i sjakk. Skal til legen 22/04 så får høre med henne da....

Ja det leste jeg også da jeg ble gravid med første (Ivf), og var så redd for å få bekkenløsning, og selvsagt fikk jeg det. Enda værre i dette svangerskapet.

uff...ja bekkenløsningen kom myye tiligere denne gangen og mye verre... sist var ikkje ivf

Hei alle [emoji173]️
Jeg lurte på hva dere gjør når dere vil ha en til? Og hva dere gjør med prevensjon ?

Back
Topp