hvor mange av oss er egentlig på bv enda?

Jeg er her. Byttet nick, men har en jente fra vinteren 2007 =)
 
Herregud så mange minner! Og mange navn jeg enda husker!! Så gøøøy!
Jeg var veldig aktiv i 2006, 2007.. Het *Klar* pg *Mamma *klar* tror jeg det var!

Nå prøver vi på nr 3, og det går sakte! (runder snart 1 år.) Så derfor er jeg inne å "snoker" litt på forumet igjen!
 
Jeg opprettet profil her før jeg fikk min første... Den ble slettet og har laget ny, men har hatt samme nick hele tiden. Jeg var plutselig innom i dag, men sikkert ett eller to år siden sist.
 
Jeg har kommet innpå her igjen nå plutselig etter en del år. :) Dette var ikke mitt nick da tilbake i 2007, men jeg tillater meg å bruke det, å om noen husker personen bak nicket blir jeg veldig glad!! :)
 
Jeg har ikke vært på BV på 8 år ca! Men nå er jeg litt tilbake. Er prøver igjen for første gang etter jeg fikk tvillinger i 2007. Fantastisk!!! :)
 
Var veldig aktiv da vi hadde fått vår første jente i 2007. Var fortsatt noe aktiv da vi fikk vår andre datter i 2009, men fikk liksom aldri helt kontakt med 2009-forumet.. Fra 2010 har jeg så å si sluttet å være her, inntil vi nå i august fikk en gutt.Har tatt opp forumet igjen nå :)
 
Fikk første i januar 07, var aktiv da. Ikke så mye i terminforumet da. Nå venter vi endelig andremann, så da måtte jeg jo komme tilbake. :)
 
jeg er tilbake etter å ha blitt gravid igjen :p vesla er straks 8, og jeg var aktiv her under svangerskapet, men jeg husker IKKE hvilket nick jeg hadde :S
 
Back
Topp