hvor mange av oss er egentlig på bv enda?

En tråd i '2007' startet av tullemor_86, 17 Apr 2011.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. *RoM* Elsker forumet

Jeg er her. Byttet nick, men har en jente fra vinteren 2007 =)

2. Herregud så mange minner! Og mange navn jeg enda husker!! Så gøøøy!
    Jeg var veldig aktiv i 2006, 2007.. Het *Klar* pg *Mamma *klar* tror jeg det var!

Nå prøver vi på nr 3, og det går sakte! (runder snart 1 år.) Så derfor er jeg inne å "snoker" litt på forumet igjen!

3. Mikke Glad i forumet

Jeg opprettet profil her før jeg fikk min første... Den ble slettet og har laget ny, men har hatt samme nick hele tiden. Jeg var plutselig innom i dag, men sikkert ett eller to år siden sist.

4. Blue Angel Guest

Jeg har kommet innpå her igjen nå plutselig etter en del år. :) Dette var ikke mitt nick da tilbake i 2007, men jeg tillater meg å bruke det, å om noen husker personen bak nicket blir jeg veldig glad!! :)

5. Blue Angel Guest

Deg husker jeg jo! :)

6. Friluftsmor Glad i forumet Junilykke 2020 ♡ Sensommerbarna 2016

Jeg har ikke vært på BV på 8 år ca! Men nå er jeg litt tilbake. Er prøver igjen for første gang etter jeg fikk tvillinger i 2007. Fantastisk!!! :)

7. eadni Forumet er livet

Var veldig aktiv da vi hadde fått vår første jente i 2007. Var fortsatt noe aktiv da vi fikk vår andre datter i 2009, men fikk liksom aldri helt kontakt med 2009-forumet.. Fra 2010 har jeg så å si sluttet å være her, inntil vi nå i august fikk en gutt.Har tatt opp forumet igjen nå :)

• Liker Liker x 1
  8. Orly Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Februarlykke 2016

Fikk første i januar 07, var aktiv da. Ikke så mye i terminforumet da. Nå venter vi endelig andremann, så da måtte jeg jo komme tilbake. :)

• Hjertelig Hjertelig x 1
  9. Frøbert2016<3 Elsker forumet

jeg er tilbake etter å ha blitt gravid igjen :p vesla er straks 8, og jeg var aktiv her under svangerskapet, men jeg husker IKKE hvilket nick jeg hadde :S

Del denne siden