Jeg ble ikke gravid på noen sv forsøkene,men ble plutselig gravid på gammelmåten i januar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vært gravid tre ganger, fire innsett, men mistet.Å kjære, nå begynner jeg å se hva jeg skal gjennom. Ble dere fleste gravide gjennom alle disse behandlingene? Jeg har helt ærlig ikke forberedt meg på så veldig mange runder med ivf da vi har en fra før og ønsker kun 1 til. Flinke dere som har gått gjennom så mange runder med hormoner
1. Forsøk: 17 egg ut, 12 befruktet, 1 satt tilbake og 7 på frys. Ble brukt icsi på alle.Jeg lurer på hva som er mest vanlig av antall egg man får ut på uttaket, antall befruktet, og hvor mange får dere på frys på deres forsøk? Nevn om det var ivf eller icsi.
Føler vi får så få befruktede egg som kan settes tilbake eller blir lagt på frys. Her er min oversikt:
1.forsøk: 12 ut, 1 befruktet, 0 egg til innsetting. Ivf
2. forsøk: 7 ut, 3 befruktet, 1 satt tilbake og et på frys. ICSI
3. forsøk: 7 ut, 1 satt tilbake, 0 på frys. Icsi
4. forsøk: 16 ut, 5 befruktet, 2 satt inn, og tre på frys. Icsi
5. forsøk: 8 ut, 4 befruktet, etter tre dager 2 perfekte egg. Icsi
6. forsøk: 10 ut, 6 befruktet, etter tre dager 2 perfekte egg. ICSI
Masse lykke til videre!Ikke blitt gravid foreløpig...
Åh så kjedelig! Vet legene hvorfor det ikke funker? Håper spiren sitter snaet igjen for deg og blir der i 9 neste mndVært gravid tre ganger, fire innsett, men mistet.
Vet ikke om jeg vil si jeg har vært flink for det hele er en pine og en plage, men det er ikke noe valg når ønsket er stort. Har ingen barn.
Det er ikke noe godt svar på det. Dessverre. Ja, bare å klamre seg til håpet.Åh så kjedelig! Vet legene hvorfor det ikke funker? Håper spiren sitter snaet igjen for deg og blir der i 9 neste mnd
Å kjære, nå begynner jeg å se hva jeg skal gjennom. Ble dere fleste gravide gjennom alle disse behandlingene? Jeg har helt ærlig ikke forberedt meg på så veldig mange runder med ivf da vi har en fra før og ønsker kun 1 til. Flinke dere som har gått gjennom så mange runder med hormoner
Hvis du titter på disse trådene fra "Gravid med assistert befruktning" så kanskje du blir mer optimistisk:
http://forum.babyverden.no/index.ph...forsøk-trengte-dere-for-å-bli-gravid?.1715789
http://forum.babyverden.no/index.php?threads/Hvor-mange-av-dere-lyktes-på-første-ivf?.1743215/
Lykke til FruR! Håper dere lykkes på dette forsøket! Ikke gi opp!<3Takk for at så mange har svart meg og delt sine resultater etter egguttak. Jeg ser at det er mange som ikke får egg på frys eller bare noen få. Da er vi ikke så uvanlig, det er godt å vite. Jeg opplever selvfølgelig også mindre egg på frys etter forsøk i det private pga en ekstra dag på delingsprosessen før innsetting og eventuelt frys. Nå skal vi i gang igjen med vårt 7. ferskforsøk, spray fra påska av. Håper vi klarer det nå!! Lykke til alle sammen, måtte vi få det vi ønsker så sterkt til slutt alle sammen.
Jeg lurer på hva som er mest vanlig av antall egg man får ut på uttaket, antall befruktet, og hvor mange får dere på frys på deres forsøk? Nevn om det var ivf eller icsi.
Føler vi får så få befruktede egg som kan settes tilbake eller blir lagt på frys. Her er min oversikt:
Lykke tilTakk for at så mange har svart meg og delt sine resultater etter egguttak. Jeg ser at det er mange som ikke får egg på frys eller bare noen få. Da er vi ikke så uvanlig, det er godt å vite. Jeg opplever selvfølgelig også mindre egg på frys etter forsøk i det private pga en ekstra dag på delingsprosessen før innsetting og eventuelt frys. Nå skal vi i gang igjen med vårt 7. ferskforsøk, spray fra påska av. Håper vi klarer det nå!! Lykke til alle sammen, måtte vi få det vi ønsker så sterkt til slutt alle sammen.
Jeg lurer på hva som er mest vanlig av antall egg man får ut på uttaket, antall befruktet, og hvor mange får dere på frys på deres forsøk? Nevn om det var ivf eller icsi.