Hvor mange av dere...

Starbucks

Forumet er livet
..som er gravide nå, har brukt babyklister?

Jeg ble ikke gravid på de to forsøkene hvor jeg ikke brukte det, og gravid på de to forsøkene hvor jeg brukte det:-)

Last edited:
brukte i de to første forsøkene..uten å lykkes...så ville ikke bruke mer penger på det..
har klart å blitt gravid 3 ganger uten den :) , så jeg tror ikke på det!

Har ikke brukt det !

Har ikke brukt det :)

-iPhone appen-

Har ikke brukt det og blitt gravid alle tre innsett (men en SA i uke 6).

Noen av dere som har pco også? Går på metformin nå for å regulere insulinen.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ikke brukt

Jeg tror det er ved innsett ja. Eller ved uttak? Jeg har ihvertfall flasken klar:)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Jeg begynte ved innsett:-)

Jeg har ikke brukt det. Jeg har muligens en mild grad av PCO og skulle bruke Metformin, men sluttet da jeg syntes det var nok medisiner allerede :P

Ikke brukt det... Men har det liggende , så planen var å bruke det ved neste forsøk, om dette ikke gikk.

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Brukte det på et forsøk og ble ikke gravid...

ikke brukt det. spurte på klinikken om det ene gangen, fikk som svar at vi trengte ikke det for å bli gravid.. Og gravid har jeg blitt hos de 2 ganger..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Brukte det noen dager før uttak. Trudde det var det jeg fikk luft i magen av så jeg sluttet.. Men det var nok lutinusen som forårsaket all den luften :p Jeg ble gravid da :D

Brukte det noen dager før uttak. Trudde det var det jeg fikk luft i magen av så jeg sluttet.. Men det var nok lutinusen som forårsaket all den luften :p Jeg ble gravid da :D
Jeg skal definitivt prøve det siden egget ikke ville feste seg første gangen:) Kan jo ihvertfall ikke skade når noen klinikker faktisk anbefaler det for folk med pco:)

Noen av dere som har pco også? Går på metformin nå for å regulere insulinen.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ja, jeg har det eller har hatt det, tror ikke det er så fremtredene lengre hos meg (lenge siden jeg har hørt så mye om det), gikk på metformin en lang stund men måtte slutte på de da jeg ble gravid...

Jeg skal definitivt prøve det siden egget ikke ville feste seg første gangen:) Kan jo ihvertfall ikke skade når noen klinikker faktisk anbefaler det for folk med pco:)

Jeg har PCO, og jeg har aldri brukt dette klisteret, har blitt gavid på begge ferske forsøkene, SA med den første i uke 6

Back
Topp