Hvor mange av dere....

blir nok ikke ennå.. [:D]

Ikke enda, men har litt lyst da, men vi er ikke til "plage" for hverandre enda, så da kan hu heller være på rommet vårt enda [:)]

Hun sover på eget rom, i egen seng og har gjort det nesten hele tiden.. Rommet er riktignok i tilknytning til vårt og det er ikke dør i mellom, så man kan jo også si hun sover på samme rom som oss... Vi kommer ikke til å sette inn noe dør før hun runder ett år tenker jeg..

ORIGINAL: NovembergullIMagen

ORIGINAL: plex

oj eget rom allerede? har ikke tenkt på det engang enda [:)]

Heeelt off topic og total kupping av tråd, men så flott signatur du har laget! Nydelig jente... (Og flott navn på snuppa såklart - samme som midtimellom her i huset [;)])

hihi takk

hadde jeg hatt et rom utenom det storesøster ligger på hadde jeg flytta han nå!
men må vente til han blir litt større før di kan dele rom.

for meg kjenner jeg at det er helt utenkelig å legge henne på eget rom enda.

nå har vi akkurat lagt henne ned på rommet vårt alene for første gang, med babycallen. kjenner jeg er rimelig nervøs sitter med babycallen helt oppi øret og løper ned for å sjekke ved hver minste lille lyd, huff...
Ellers har vi bare lagt henne i vogna oppe i stua ved åtte tida, så har vi bare bært bagdelen ned når vi skal legge oss.
så skjønner virkelig ikke hvordan det skal gå når hun skal begynne å ligge på eget rom [&:]

her har vi kun 1soverom, men når vi flytter 15april, så skal markus sove på eget rom, da er han 5mnd gammel også

kommer nok ikke til å sove på eget rom før han er ca ett år. føles trygt sånt synes jeg. Hvis vi tror det vil fungere når den tid kommer, skal mini og storebror som er 2,5 år eldre dele rom.

Han har ligget på eget rom nå ganske så lenge. Og han sover veldig godt der. [:)] Og vi får også bra søvn. Våknet hele tiden av hver minste lyd han laget da han som inne på vårt rom, så er veldig glad for den ordningen vi har nå.
Det var også et tips jeg fikk fra min kusine: få ungen inn på eget rom så fort ungen er klar for det. Og merker selv at det gjør STOOOR forskjell.[:)]
Mens har andre venner som fremdeles har ungen inne på sitt rom selv om ungen er over 1,5 år... ikke mye privatliv da, tenker jeg....

Hmmm... Her spiser hun fortsatt på natten... Har i grunnen ikke tenkt på flyttingen engang ennå [:)]

Back
Topp