Hvor mange av dere....

MamsTW

Gift med forumet
... har lagt mini inn på eget rom nå? og hvordan går det??

Vi holder på å gjøre kolart rommet til William, men tror nok ikke han flytter inn på det med d første... Han er så tett og slimete av og til at jeg er nødt å høre han på natta....

Hun har ligget på eget rom ganske lenge nå. Går superfint

Han sover på eget rom nå ja, og han sover som han alltid har gjort. Ganske herlig å ikke bokstavelig talt krype til sengs [8D] OG kunne bruke kjøkkenet når jeg vil.

Han har lagt på eget rom i noen uker nå og det går kjempebra! Hadde han på rommet vårt en natt pga overnattingsgjester og da sov han dårlig og var urolig...

Så her fungerer det best for alle at han sover på eget rom[:)] Har babycall med kamera+at dørene står åpen...

mini sover på eget rom nå.. han sover bedre og vi sover bedre.. deilig å få rommet sitt tilbake. han har sovet på eget rom i 3 uker ca...[:D]

nei ikke enda.. men sambo er veldig keen på å få soverommet for oss selv igjen snart, helst før eller ruundt 4 mnd alder[&:] wææ-.. føler meg ikke klar!!
hu sover jo hele natta, men syntes det er tryggest at jeg kan bare sette meg opp i senga for å sjekke hu.. slippe å gå inn på eget rom, har jo babycall, men får helt angst av tanken[&:]

Her sover hun fortsatt inne hos oss, tenker å flytte henne inn på hennes rom ved ca 4 mnd. Får se.

ORIGINAL: Nøtteknekkern

Her i huset er det kun 2rom,så her blir det ikke før vi får nytt hus [:)]

Vi har bare 2 soverom så vi har henne på vårt rom.
Storesøster hadde nok fort hoppet oppi sprinkelsenga dersom de sov på samme rom.

flytter han når han slutter å amme[:)]

Holder på å pusse opp i kjeller'n, og bruker rommet hans til oppbevaring.. Men det er ferdig til helga, så da skal alt ut derfra! Og vi skal male tapetsere, sette påå alt og da er det rett inn på eget rom..

Men er ikke noe problem å ha han på vårt heller, han våknet ikke av noe! Verken sex eller at vi prater, eller ler[8D][;)]

Vi får rom til han når vi flytter nå, men tror ikke jeg blir å flytte han dit med det første, tror ikke jeg greier det så blir nok et par mnd til hvertfall som jeg tenker nå

ORIGINAL: plex

oj eget rom allerede? har ikke tenkt på det engang enda [:)]

Blir vel når vi får kjøpt oss et hus, om en 10-15 år [X(]

ORIGINAL: plex

oj eget rom allerede? har ikke tenkt på det engang enda [:)]

Heeelt off topic og total kupping av tråd, men så flott signatur du har laget! Nydelig jente... (Og flott navn på snuppa såklart - samme som midtimellom her i huset [;)])

her blir det ikke før hun sover hele natten gjennom i flere måneder. nå gjør hun det innimellom, men som regel må hun ha en måltid på morgenkvisten og da synes jeg ikke noe om at hun skal våkne i mørka på eget rom - hun er jo ikke 3 måneder en gang.

Her har hun sovet på eget rom i et par uker. Det måtte til for at mor skulle få litt søvn. Dørene står åpne mellom rommene, så vi våkner når hun våkner.

Back
Topp