Hvor mange av dere har hatt/skal ha tidlig ultralyd?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
Har blitt søkt på tidlig ul av fastlegen siden vi ikke vet når unnfangelsen skjedde, og ikke termin, men blir det ikke tidlig nok går jeg privat. :p

Skal ha en når jeg er 7+3, er nå 6+2.

Jeg har bestilt time privat når jeg er 8+1. Og så har fastlegen min ultralydaparat slik at jeg får det når jeg skal til han i uke 11. :) Her koster privat 1000,-

Jeg var når jeg var 6+4, men legen jeg var til mente jeg var lengre på vei :) Så blir spennende og se på OUL i uke 18-19 hva de sier :D

Jeg var på tidlig ultralyd uke 11+4, og da mente jordmor at menstermin stemte perfekt med lengde og vekst. Blir spennende å se på OUL om terminen blir forflyttet..

Jeg var på ultralyd i uke 5. Da så de kun en tom fostersekk. Ble henvist til ny. Da så vi et bankende hjerte☺. Legen trodde jeg da var 6+3, men var litt usikker. Skal inn igjen 31 mars. Så håper å få noe termin dato da ☺
Ble henvist av fastlege for vi viste ikke unnfangelses tidspunktet og trenger da å finne ut hvor langt jeg var kommet ogcen termindato ☺

Vi skal på tirsdag, er da antagelig ni uker (:

Vi skal i uke 10 på riksen:)

Tidlig ul er søkt av jordmor blir i uke 12! :)

Denne gangen skal vi prøve og drøye det helt til OUL :) Med første så fikk jeg tidlig UL for å finne ut av hvor mange uker jeg var. Med nr 2 så hadde jeg tilfeldigvis en vanlig kontrolltime hos gyn, fikk da se ett lite knøtt ;)

Jeg skal på privat ul 8+2 :) Sist ville jeg prøve å ikke være "hysterisk" og ventet til uke 12, men da var det ikke liv, hadde stoppet i utvikling i uke 9 :/ Denne gangen satser vi på sprell levende knøtt ;)

Back
Topp