Hvor mange av dere "gamle" brukere

ORIGINAL: ~D@isigeD@ier~

Medlem siden 2005. MorgansMamma tidligere[:)]

Nok en "kjendis" på plass i hukommelsen min [:)]

Vært medlem siden 06 - måtte bytte nick da jeg plutselig ikke kom inn på kontoen min lenger[&o] Så da het jeg siljetl (tror jeg)

.Vært her siden ja... det husker jeg ikke men står under avaterbildet hehe...
Har vel stort sett hett noen varianter av det jeg heter nå og en liten periode het jeg vel makka pakka....

Tror jeg har vært her siden 05 men ikke sikker hihi...

27.09.2005 faktisk.... hehe...

Vært her siden Mai 2005 og har det samme nicket ennå...

ORIGINAL: Mamasan

vært medlem siden sommeren 05, har hatt nick som
maritk
m@rIt
pianobaby
salander

maritk husker jeg kjempegodt[:)] Moro å se at det er så mange her enda (selv om jeg har vært borte aaaaaltfor lenge slev)[;)]

ORIGINAL: bondekone

jeg har vært her siden 05

Deg husker jeg og selvfølgelig Cissi[:D] Skal jammen si du har fått noen innlegg nå [;)]

Vært her siden august 05
byttet nick en gang fra LinnSB til LinnSB* [:D]

Jeg het lisa79 til å begynne med,men det er leeenge siden jeg bytta til dette nicket [:)]

ORIGINAL: nemi.marselia

vært her sia i 05
hatt endel førskjellie nick men har nu d æ starta m
koseli å se dæ ijænn

Deg kan jeg vel aldri glemme nemi[:)] Og takk, det er koselig å være her igjen også[:)]
LinnSB husker jeg godt og Lisa79, men husker også at du byttet til FjerneErna [;)]

[:)]Tja,jeg har vært her siden -august 05 eller noe.. Og har hatt dette nicket hele tiden. Men i en periode på ca 2 år var det ikke mulig å logge inn med dette nicket,så hadde jeg hauger med nick en stund.. Det siste var vel Hønni Bønni..

alene med ovis og bree van de kamp

Koselig å "se" at det fortsatt er så mange "gamle kjente" igjen her [:)] Har vært logget på til tider, men har holdt meg litt i skyggene fordi jeg ikke har kjent igjen så mange her [:)] Er fortsatt Karo, Monicus, Becca, Lindaen og Tammis her? Fortsatt en til (og sikkert flere også)jeg ikke husker navnet på, men hun la ut en sang hun selv hadde laget og en link til livesendingen fra vannhullet i Afrika. Noen som husker det? Hun hadde en frosk som avatar [:)]

ORIGINAL: skytte76

Koselig å "se" at det fortsatt er så mange "gamle kjente" igjen her [:)] Har vært logget på til tider, men har holdt meg litt i skyggene fordi jeg ikke har kjent igjen så mange her [:)] Er fortsatt Karo, Monicus, Becca, Lindaen og Tammis her? Fortsatt en til (og sikkert flere også)jeg ikke husker navnet på, men hun la ut en sang hun selv hadde laget og en link til livesendingen fra vannhullet i Afrika. Noen som husker det? Hun hadde en frosk som avatar [:)]

du mener lille nupp[8|][:)]

Svimsa husker eg fra før, da hadde du vel en tussi i avatar? edit: det var vel smulen det? Hvor er smulen nå?

Også husker eg Neflond og prinsen? Og en som hete lena som var kjempe morsom, fra Bergen trur eg, husker ikke nicket da.
Og rødvinsmammaen

har hatt problem ofte at profilen min er umulig og logge seg innpå[>:] så har laget ny et par ganger
tidligere

Xc1t3
så whatever

og nå *Xc1t3*

ORIGINAL: buffi

du mener lille nupp[8|][:)]

Helt korrekt[:D]

ORIGINAL: zarafina

Svimsa husker eg fra før, da hadde du vel en tussi i avatar? edit: det var vel smulen det? Hvor er smulen nå?

Også husker eg Neflond og prinsen? Og en som hete lena som var kjempe morsom, fra Bergen trur eg, husker ikke nicket da.
Og rødvinsmammaen

Her popper det opp på løpende bånd jo. Moro[:D] Ja Neflonde og prinsen hadde krøllete blondt hår [;)] Smulen og Lena husker jeg også veldig godt. Er de ikke her lenger?

ORIGINAL: zarafina

Og rødvinsmammaen

Her popper det opp på løpende bånd jo. Moro[:D] Ja Neflonde og prinsen hadde krøllete blondt hår [;)] Smulen og Lena husker jeg også veldig godt. Er de ikke her lenger?

vet ikke, Lena var hvertfall hysterisk morsom! Har ikke sett noen av de,
men lurer på om neflonde er her for eg så et bilde som lignet veldig i en annen tråd
som er oppe her[;)]

Karo er innom av og til tror jeg. Monicus heter nå Monkaponka og er med og holder koken på juli06 [:D]  Lindaen hadde i hvert fall lagt ut en tråd eller 2 for noen uker siden. Tammis er her [:)]

Back
Topp