Hvor mange av dere er sykmeldt

x1xhestehov1

Betatt av forumet
i rugetida? Jeg er sykmeldt. Har jobb med en del løft. Vil ikke tenke på at løft er en grunn til at det ikke lykkes hvis vi ikke gjør det.
 
jeg ble sykemeldt dagen før uttaket og sykemeldte meg til 27 juli[&:] da skal jeg av med ferie så skal ikke på jobb før i august[&:] ble sykemeldt så lenge siden jeg mistet sist. legen min ville at eg skulle slappe helt av og ta livet med ro, så kanskje det går bedre nå[:)]
 
ORIGINAL: ElinR

jeg har ferie [:)] men d var tilfeldig at innsettinga ble rett før ferien, lenge siden ferien var planlagt [:D]
 
Jeg har ikke vært sykemeldt med mine 2 IVF forsøk.
OK jeg har vært sykemeldt 3 dager forrige uke, kunne fått hele uken men det er pga migrene og graviditet da, kan ikke ta migrenetabletter. Det blir jo en annen ting da. Nå har jeg ferie heldigvis
 
Nå jugde jeg, selvfølgelig var jeg sykemeldt 3 dager i forbindelse med egguttak og insetting begge gangene da. Jeg hadde ikke fått sykemelding i rugeperioden av min fastlege.
 
ORIGINAL: twinanne

Jeg har ikke vært sykemeldt med mine 2 IVF forsøk.
OK jeg har vært sykemeldt 3 dager forrige uke, kunne fått hele uken men det er pga migrene og graviditet da, kan ikke ta migrenetabletter. Det blir jo en annen ting da. Nå har jeg ferie heldigvis

Nå jugde jeg, selvfølgelig var jeg sykemeldt 3 dager i forbindelse med egguttak og insetting begge gangene da. Jeg hadde ikke fått sykemelding i rugeperioden av min fastlege.

 
Uff det hørtes ille ut å ikke kunne ta tabeletter mot migrenen! Stakkar deg! Mannen min har migrene så jeg vet litt om hvordan det kan være, men har heldigvis aldri hatt det.
Håper du ikke blir for plaga gjennom resten av svangerskapet da!
 
ORIGINAL: hestehov1

ORIGINAL: twinanne

Jeg har ikke vært sykemeldt med mine 2 IVF forsøk.
OK jeg har vært sykemeldt 3 dager forrige uke, kunne fått hele uken men det er pga migrene og graviditet da, kan ikke ta migrenetabletter. Det blir jo en annen ting da. Nå har jeg ferie heldigvis

Nå jugde jeg, selvfølgelig var jeg sykemeldt 3 dager i forbindelse med egguttak og insetting begge gangene da. Jeg hadde ikke fått sykemelding i rugeperioden av min fastlege.


Uff det hørtes ille ut å ikke kunne ta tabeletter mot migrenen! Stakkar deg! Mannen min har migrene så jeg vet litt om hvordan det kan være, men har heldigvis aldri hatt det.
Håper du ikke blir for plaga gjennom resten av svangerskapet da!

Vanskelig å si men jeg a vært igjennom 2 helvetes uker med migrene, hver uke varte i 7 dager med 3 dagers opphold imellom, nå er jeg på min 3. migrene frie dag, men er sliten av det vanlige i svangerskapet, kvalme og trøtthet og sikkert ganske sliten etter anfallene mine også, det er vanlig at de som har migrene med aura ikke blir bedre i svangersakept- Men jeg håper at det blir bedre i neste trimester.
 
Jeg tviler også på at jeg hadde fått sykemelding i rugeperioden av legen min, det ble 1 uke jeg var sykemeldt da. Dagen før uttak, som var en mandag. Jeg hovnet skikkelig opp av eggløsningssprøyta, så gikk krokbøyd den dagen. I tillegg sykemeldte jeg meg fredag den samme uken, pga jeg enda var veldig støl i magen etter uttaket.
 
Men nå jobber jeg i barnehage, og kan bli litt avlastet når det gjelder å løfte på barna. Mine nærmeste kolleger har fulgt meg i prosessen, så vi har en åpen dialog [;)]
 
Jeg hadde aktiv sykmelding i rugetida. synes det var greit, for da fikk jeg sove godt ut om morgenen. Var stort sett bare borte de to første skoletimene. REsten av dagen var jeg på jobb, men om jeg ikke var helt i form, så satt jeg på kontoret og jobba litt istedet for å gå til undervisning.
 
Back
Topp